וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולנוע ברזילאי בסינמטקים

מור שני

25.7.2006 / 13:55

פסטיבל הקולנוע אמור להתקיים בחיפה, ראש פינה, ת"א וירושלים, ולהציג 16 סרטים חדשים מארץ הסמבה. יהיה קרנבל

פסטיבל הקולנוע הברזילאי, שייפתח ב-4 באוגוסט וייסגר ב-24 באוגוסט, אמור להתקיים בסינמטקים של חיפה, ראש פינה, ירושלים ותל אביב. בינתיים קיומו בחיפה וראש פינה עדיין לא ודאי ויהיה תלוי בהנחיות פיקוד העורף.

בפסטיבל, שנערך בתמיכת משרד התרבות הברזילאי, יוקרנו 16 סרטים חדשים, בינם סרטים דוקומנטריים, סרטי איכות וסרטים מסחריים עם כוכבי הטלנובלות המוכרים.

את הפסטיבל ייפתח הסרט "רומיאו וג'ולייט מתחתנים", שהופכת את הטרגדיה השייקספירית ל'ומדיה של אוהדי כדורגל. עוד יוקרנו סרטים של במאים צעירים כמו "עיר תחתית" של סרג'יו משאדה (שזכה בפסטיבל קאן בשנת 2005 בפרס הנעורים), "פשע מעודן" של בטו ברנט, ו"אבידות ומציאות" של ג'וזה חופילי.

בפסטיבל יוקרנו גם סרטים מוזיקליים בינם "זוהי בוסה נובה", דוקומנטרי על התפתחות הסגנון בברזיל, "אני מכוערת אבל מדליקה", על סצינת הפאנק הברזילאית, ו"מסטרה בימבה - הקפוארה הנאורה", העוסק בהפיכתו של הריקוד הקפואירה לשיטה חינוכית.

הסרט "אני קובה, ממותה ברזילאית" יוצג גם הוא, ויביא מסמך מרתק על ירידת מסך הברזל על קובה ועל הקשר שבין פוליטיקה וקולנוע.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו שתי תחרויות - רשמית, וחביב הקהל. צוות השופטים מורכב מאנשי קולנוע ישראלים ומאורחים מברזיל. כמו כן, תתארח בפסטיבל משלחת של אנשי תעשייה ברזילאים בינם שחקנים, עיתונאים ובמאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully