וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק

צחי בירן

30.7.2006 / 13:45

עומר בכר עדיין משרת את המדינה כתותחן מן המניין, וגם את הטריילרים של השבוע יסקור צחי בירן

בעוד הטריילר אמור לגרום לך לרצות לראות את הסרט, יש כאלה שמסייעים לך להחליט, כבר בשלב מאוד מוקדם – זה לא בשבילי. די קשה לשים את האצבע מהו טריילר דוחה צופים כי מדובר בעסק די סובייקטיבי ולכן אתן כמה דוגמאות לקדימונים שגורמים, לי לפחות, לאנטי קיצוני.

לשחרר את וויל

The Pursuit of Happyness ("ארוכה הדרך להצלחה", הצעה שלי) הוא ככל הנראה דרמה סוחטת דמעות על אב חד הורי, שמוצא את עצמו בלי עבודה, דירה או כסף. הוא פוגש גבר עשיר עם אוטו, מה זה מגניב, ושואל אותו "איך אתה עושה את זה?", "אני ברוקר", עונה לו הגבר. מכאן והלאה עוזב גיבורנו את הכל ומתקבל למשרת סטז'ר בחברת השקעות ענקית. נו, תגידו אתם, לא נשמע ממש רע? מה ששכחתי להגיד שבתפקיד הראשי משחק וויל סמית'.

אם אתם עדיין בעדו, אז חשוב לציין ש: 1. הוא נראה רע באפרו אפרפר 2. זה מסוג התפקידים שכשהציעו לו אותו, הוא חשב לעצמו, "אממ... יש מצב לגלובוס או אוסקר, במקרה הכי רע יחשבו שאני יכול לשחק גם את הטיפוס הרגיש". מה שעוד זוועה זה שיש ילד עם אפרו יותר גדול - מהסוג המעצבן ששואל יותר מדי שאלות -מה שיגביר את צריכת ממחטות הנייר באולם. וכן, החלק הכי גרוע הוא שברור לכם כבר מעכשיו שיהיה סוף טוב. תודה, אבל לא תודה.

כסף זה כן הכל, מסתבר

על הנייר, הנתונים של "A Good Year" (שנה טובה לדוד עשיר) דווקא מבטיחים: ראסל קרואו ורידלי סקוט נפגשים לסרט נוסף (אחרי "גלדיאטור" המרשים לאללה) - כמה רע זה כבר יכול להיות? ובכן, יכול גם יכול. הטריילר מכיר לנו את הגיבור, מנהל בחברת ברוקרים, בן אדם חסר מעצורים או מצפון, שכל מה שמעניין אותו – נחשו – הוא כסף ועוד כסף.

נקודת המפנה מגיעה עם מותו של דוד אהוב, בעל אחוזה עם יקבים בדרום צרפת. מסתבר שלגיבורנו חסר הרגשות דווקא יש פינה חמה בלב הפריזר שלו לדוד, והוא ממהר לטוס לצרפת להלוויה שם, באופן לא מפתיע, הוא זוכה בכל האחוזה בירושה מהדוד. הוא נסחף כנראה לפלירט עם מקומית לוהטת (לא ברור מהטריילר אם הוא נשוי, יש שם איזו בלונדה), אבל בסוף (הטריילר) הוא רואה באחוזה רק עוד פיסת נדל"ן ומחליט למכור אותה למרות כל הזכרונות (הוא כנראה היה שם הרבה בתור ילד).

שתי שאלות עולות על הפרק: 1. מילא מר קרואו שלא תמיד מקפיד על בקרת איכות, אבל למה רידלי למה? 2. האם באמת נראה לכם שלא יהיה סוף טוב לעסק הזה, ושהגיבור לא יתעשת, יעזוב את חיי החומרנות ויעבור לגור, בשביל הנשמה, בדרום צרפת? ברור שכן. אז למה לטרוח?

אז מה המסקנה משני הסרטים, הכנראה איומים האלה? הכי כדאי להיות ברוקר ואם אפשר, גם רווק ואשכנזי והכל ילך לכם הרבה יותר בקלות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully