וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: מיאמי מאמי

מור שני

31.7.2006 / 16:28

האימוץ הקולנועי של סדרת הטלווזייה "מיאמי וייס" הצליח להוריד את "שודדי הקריביים" מכס המלכות, אבל לא בהפרש ניכר

האימוץ הקולנועי של סדרת הטלוויזיה משנות השמונים "מיאמי וייס", בכיכובם של קולין פארל וג'יימי פוקס, הצליח השבוע להוריד את "שודדי הקריביים 2: תיבה של איש מת" מכס המלכות עליו ישב בשלושת השבועות האחרונים, בהם דורג במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות.

"מיאמי וייס", שיצא לאקרנים השבוע, בויים על ידי יוצר הסדרה המקורית, מיכאל מאן, והופק על ידי אולפני יוניברסל. הוא הכניס בשלושת היים של סוף השבוע כ-25.2 מיליון דולר, וממוקם במקום הראשון.

שודדי הקריביים למרות שירד השבוע למקום השני, ממשיך להוכיח עצמו כשובר קופות היסטרי. בסוף השבוע הרביעי שלו על האקרנים הוא הכניס עוד כ-20.5 מיליון דולר. ההכנסה הכוללת שלו עומדת על סכום של כ-358.4 מיליון דולר, מה שהופך אותו לסרט המכניס ביותר בהיסטוריה של אולפני וולט דיסני. עיתונות התעשייה בארה"ב מדווחת כי לפי ההערכות כי הוא על הדרך הבטוחה לעבור את קו ה-400 מיליון.

הוא עקף השבוע את הסרט "מוצאים את נמו" שהרוויח סכום כולל של 339.7 מילון דולר והחזיק בתואר "הסרט המכניס ביותר של דיסני" עד היום.

"מיאמי וייס", שצולם בסגנון אפל ומיסתורי ומציע רענון לסדרה המצליחה, משך לאולמות הקולנוע את הקהל הבוגר יותר, בניגוד לסרטים ששלטו בטבלת שוברי הקופות בשבועות האחרונים. לפי הדיווחים בארה"ב, כ-60 אחוז מהקהל בהקרנות "מיאמי וייס" היה מעל גיל 30, והתחלק כמעט בשיוויון בין גברים ונשים.

במקום השלישי ברשימה התברג סרט הנעורים של אולפני פוקס - "John Tucker Must Die", שעוקב אחר מעלליהן של ארבע תיכוניסטיות זועמות המחפשות נקמה בחבר בוגדני.

הקומדיה הרוויחה השבוע כ-14 מיליון דולר, בערך כפי שצפו לה האולפנים וכתבי הקולנוע, מותירה את יוצריה מרוצים יחסית.

וכל השאר

במקום הרביעי מדורג הסרט "מפלצת של בית" שהיה בשבוע שעבר במקום השני. השבוע הוא הכניס 11.5 מיליון דולר.

"אישה במים" של מ. נייט שאמאלאן, שנחל בשבוע שעבר כשלון חרוץ בקופות ביחס לסטנדרטים של הבמאי והכניס 18.2 מיליון דולר במקום השלישי ברשימה, הדרדר השבוע למקום השישי. השבוע הוא הכניס רק 7 מיליון דולר.

במקום החמישי ברשימה נמצא סרט האנימציה של אולפני וורנר "The Ant Bully", בבימויו של טום הנקס. הוא הכניס 8.1 מיליון דולר. את הדמויות בו דובבו בין היתר כוכבים כמו מריל סטריפ, ג'וליה רוברטס וניקולס קייג'.

למרות הקאסט עתיר הכוכבים, הוא נכשל לעמוד בציפיות בשבוע עתיר סרטי משפחב כמו זה. "זה הרבה פחות ממה שציפינו" אומר ג'ף גולדשטיין, מנהל השיווק של אולפני וורנר והוסיף: "השוק שבע ורווי, הילדים פשוט הופצצו".

יש סלנג מסוים בו אפשר להשתמש רק באמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully