וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק "זהו זה": מיטב סדרות האייטיז למתקדמים

דנה קסלר

2.8.2006 / 9:33

הקאמבק של "מיאמי וייס" החזיר את דנה קסלר לסדר. הזדמנות להיזכר בכמה מסדרות האייטיז הפחות צפויות וקלות שעברו על המסך שלנו

רגע לפני שהגירסה הקולנועית העכשווית של "מיאמי וייס" מגיעה אלינו, זה הזמן להיזכר בימים היפים והתמימים של הטלוויזיה באייטיז. עזבו אתכם מ"מי הבוס?", "דגראסי", "חופשי על הבר", "רוזאן", "הצלצול הגואל", "ספינת האהבה", "שושלת", "מקגייוור", "פרקליטי אל.איי", "היה היה", "אלף", "שנות הקסם", "קרובים קרובים", "משפחת קוסבי", "צוות לעניין" ו"זהו זה". זה באמת קל מדי וצפוי מדי. כולם זוכרים, יש טי-שרטים. הנה מיטב סדרות האייטיז – הגירסה למתקדמים.

"The Charmings"

שם הסדרה באנגלית ודאי לא אומר לכם דבר וחצי דבר, אבל את כסיסת הציפורניים בזמן צפייה בתכנית האינטראקטיבית החלוצית "רואים 6/6", בתקווה שהמוני ילדי ישראל שלחו גלויות לאולפני הטלוויזיה החינוכית (קלאוזנר 14, רמת אביב) המבקשות לשדר פרק של "שלגייה במאה העשרים", אתם בטח זוכרים. אם נולדתם אז, זאת אומרת.

בשבוע טוב (בו לא נבחר "נילס הולגרסון") קיבלנו פרק של הסדרה הקומית המעולה בה המלכה המרשעת ליליאן, שקינאה ביופיה של בתה החורגת, הטילה עליה כישוף (אחרי שהיא הרעילה אותה בתפוח והנסיך הציל אותה ובלה בלה בלה) שהרדים אותה לאלף שנה. הכישוף היה כל כך חזק שאיכשהו יצא ששלגייה, הנסיך, המלכה המרשעת בעצמה ועוד גמד אחד התעוררו כעבור אלף שנה, בשנת 1987. ובמקום להתעורר ביער המכושף, הם הגיעו, איכשהו, לברבנק, קליפורניה.

שלגייה והנסיך מנסים להסתגל למאה העשרים ולקונספט החדשני של טכנולוגיה, ואילו ליליאן מבלה את מרבית ימיה בוויכוחים עם הכושי הציני שיורד עליה מהראי. וכשכל זה נגמר גם קיבלנו כמה מיל

"Newhart"

אחרי שגילם במהלך שנות השבעים פסיכולוג משיקגו בסדרה "דה בוב ניוהארט שואו", חזר הקומיקאי האמריקאי האדיר בוב ניוהארט באייטיז עם עוד סדרה על שמו. ב"ניוהארט" גילם בוב את דיק לאודון – כותב ספרי "עשה זאת בעצמך" שמחליט ביחד עם אישתו ג'ואנה לעזוב את ניו יורק ולפתוח מלון קטן בוורמונט, וגם הופך על הדרך לסלב מקומי בתור מנחה תכנית טלוויזיה אזורית.

את הקאסט משלימים הכלבויניק הטמבל (איך זה שבאייטיז לכולם היו שיפוצניקים צמודים? אפילו למרפי בראון היה אחד כזה בבית), החדרנית העשירה והמפונקת שעובדת במלון כדי לממן את לימודי הקולג' שלה ובעצם חולמת להפוך לאלופת סקי אולימפית, והאחים לארי, דריל ודריל (שני האחרונים אילמים) – בעלי בית הקפה השכונתי.

בניגוד לכל כך הרבה סיטקומים אחרים, ב"ניוהארט" כוכב הסדרה היה באמת קומיקאי ענק. הגמגום הקל וההבעה האדישה של בוב ניוהארט יכולים להפיל כל אדם שפוי מהכסא, מה שהזניק את הסדרה כולה לליגה אחרת לגמרי.

"Charles in Charge"

סקוט באיו התגלה כפושטק עם לב זהב ושיער מצוין ב"Happy Days". מסיידקיק של הפונז הוא חדר ללב הקונצנזוס בתור בחיר לבה של ג'ואני, אחות של ריצ'י קאנינגהם. אחר כך כיכב הזוג בספין-אוף בשם "ג'ואני אנד צ'אצ'י", וחוש האחריות המפותח של צ'אצ'י הוביל את באיו לתפקד כמנהל משק בית ובייביסיטר במשרה מלאה ב"סמוך על צ'ארלס".

בהתחלה הוא עבד אצל משפחת פמברוק שקיבלה חרא רייטינג וירדה אחרי עונה אחת. המשפחה הוחלפה במשפחה חדשה, משפחת פאוול. סקוט באיו נשאר - כשידידו הנודניק באדי לצדו - והסדרה הפכה ללהיט. אפילו סמנתה פוקס באה להתארח.

לאור העובדה שאת הבת הבכורה, ג'יימי פאוול, גילמה לא אחרת מאשר ניקול אגרט, שהפכה לנערת "Baywatch" מן המניין והקסימה רבים בסרט פורנו-רך-מאוד עם חיזרים (!) בשם "אמנדה והחייזר", שהיו משדרים פעם בלילות בערוץ הסרטים (היה פעם ערוץ כזה ומספרו היה 4), אי אפשר שלא להוריד את הכובע בפני צ'רלס שהוא מעולם לא ניסה שום דבר. לא איתה ולא עם שרה, אחותה החנונה הזקופה עם הצמה הבלונדינית והקול המתבכיין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"Rags to Riches"

ועכשיו לאחת הסדרות האלה שאף אחד לא זוכר ומי שכן מבלה את חייו בחיפוש אחר נפש תאומה. ובכן, אם מישהו זוכר הוא מתבקש דחוף ליצור קשר במערכת (ואם מישהו גם יודע איך קוראים לסדרה בעברית, אז הוא בכלל שיחק אותה בקוביות הגדולות). "Rags to Riches", ששודרה בטלוויזיה החינוכית במהלך החופש הגדול, הייתה סדרה מקסימה (במובן המגעיל של המילה) לבנות המין היפה (במובן המגעיל של המילה).

כמו הרבה סדרות אחרות מהתקופה, גם כאן איש עסקים מיליונר מאמץ כמה ילדים בוגרים ונוטע בלבם של הצופים את האמונה שרק אילו הם היו מאומצים, הם היו זוכים באהבת אב אמיתית וחסרת תנאים, שלא לומר בתגמולים כלכליים ראויים.

בסרט הטלוויזיה הזה, שהפך לסדרה, איש העסקים האלמן ניק פולי מאמץ חמש בנות בגילאים שונים (הפעם רק אחת מתוך החמש כושית) שעוברות לגור איתו באחוזתו המפוארת. הוא אמנם עשה את זה רק על מנת לשפר את תדמיתו הציבורית, אבל הבנות כמובן המיסו את לבו.

למרות שדי קשה לעלות על זה, הסדרה אמורה להתרחש בסיקסטיז ולא קורה בה יותר מדי,

"Doogie Howser, M.D."

הקאמבק המזהיר של ניל פטריק האריס בקומדיית הסטלנים "הרולד וקומאר", החזיר את "דוגי האוזר" לאחרונה מתהומות ההדחקה. מכשפות וציידות ערפדים בגיל ההתבגרות זה דבר אחד, אבל רגע לפני שהאייטיז הפכו לניינטיז מישהו מצא לנכון לייצר סדרה על נער בן 16, שהוא בוגר אוניברסיטת פרינסטון ברפואה ומוסמך להיות מנתח! ולמרות שהוא היה דוקטור, והיו לו סטטוסקופ וחלוק לבן, דוגי האוזר לא היה חנון. או כך לפחות סיפרו לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully