וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחתרת הקווירית מתחילה לפעול!

מור שני

2.8.2006 / 15:20

בטח לא ידעתם שבקרוב ייערכו כאן כמה אירועים אולטרה-מחתרתיים, סופר-שמאלניים ומגה-הומואיים. גם אנחנו לא, ששש...

מתישהו (?), ייערכו איפשהו (?) סדרת אירועים המאורגנים על ידי מישהו (?) שהמטרה הכללית שלהם היא להפגיש את הקהילה הקווירית ברחבי העולם לכמה ימים של אמנות ותרבות, זכויות אדם, פוליטיקה, טיולים ומסיבות סקס.

הקווירפשן היא התארגנות בינלאומית של הקהילה הקווירית (שזה כמו הומואים, לסביות וטראנס רק עם אג'נדה) הנודדת בעולם ונושאת איתה מסרים ליברלים-רדיקליים. למעשה, הם כל כך ליברלים וכל כך רדיקליים שהם כמעט הופכים, מהתרשמות ראשונית, לוחמניים משהו. לדברי המארגנים: "הקוויראפשן חוגג את שלל המגדרים, הזהויות והנטיות, ללא סבלנות לביטויי סקסיזם, התנהגות מצ'ואיסטית, גזענות, הומופוביה, טרנספוביה, הטרופוביה, אפליה על רקע יכולת פיזית או גיל וכל סוג אחר של דיכוי".

זו הפעם הראשונה שהאירוע הבינלאומי, שמהלכו יתקיימו סדנאות, תערוכות, מסיבות, סיורים ומפגשים, נערך מחוץ למדינות אירופה. מארגניו החליטו לעורכו כאן למרות המלחמה בצפון, ולמרות מה שהם קוראים "פרקטיקות האפרטהייד" של מדינת ישראל. בשנה שעברה הוא התקיים בברצלונה.

הם מנמקים את ההחלטה (הלא צפויה) לא להחרים את ישראל: "אנו מכבדות את ההחלטה להחרים את ישראל. למעשה, כמה מאיתנו תומכות בקמפיין להחרמת מוצרים ישראליים ואף נשות ואנשי אקדמיה מישראל. פעילות אחרות מקרבנו מאמינות שזו צביעות להחרים את ישראל בזמן שאנגליה וארה"ב כובשות את עיראק ומשתמשות בפרקטיקות דכאניות במלחמתן נגד הטרור. אך כולנו מסכימות שביקור כאן יכול לספק לא/נשים מידע משמעותי יותר וטיעונים חזקים יותר נגד הקולוניאליזם של ישראל".

האירועים נשמרים בחשאי מחשש לניסיונות של המשטרה והצבא הישראלים לבטלם, והמידע לגביהם עובר בקהילה, ללא פרסום מסחרי כלשהו.

בניגוד לכל האירועים, מסיבת הפתיחה של הקווירפשן תהיה פתוחה לקהל הרחב ותתקיים ביום שישי הקרוב במועדון השחיתות לשעבר, ברחוב הרצל 146 בתל אביב.

במהלך האירועים יתקיימו מפגשים רבים בין האוכלוסייה הקווירית הישראלית והבינלאומית ובין קוויר'ס ערבים ופלסטינים.

וזהו, אנחנו לא אומרים עוד מילה אחת. את השאר תגלו לבד. אנחנו לא מתעסקים עם לסביות זועמות שיש להן חברים ערבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully