וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט עולה היום; מיי בלוג לא

מור שני

6.8.2006 / 13:16

שתי תכניות הנוער המדוברות היו אמורות לעלות היום. בשל אירועי היום עליית מיי בלוג תדחה, אקזיט תעלה כמתוכנן

שתי תכניות הנוער -אקזיט של הוט 3 ומיי בלוג של רשת- היו אמורות לעלות היום לאוויר, בתום חודשים ארוכים של עבודה והרבה אפיזודות של משברים הפקתיים.

אולם, בשל המצב הבטחוני ואירועי היום, תדחה עליית מיי בלוג ברשת. אקזיט תעלה כמתוכנן.

כידוע, לעליית אקזיט קדמו שבועות ארוכים של חוסר וודאות, לאחר שב-HOT החליטו לוותר על שירותיה של להקת הפאנק יוסלס איי.די, בעקבות פרסום הראיון השערורייתי בעיתון "7 לילות". "שמיים הפקות" הודיעו, עם פרסום הודעת HOT, כי ירכיבו צוות מנחים חדש ויעלו עם התכנית לאוויר עוד בזמן חופשת הקיץ. בשלב מסוים דומה היה כי מאמצי ההפקה נכשלים והוחלט לפזר את צוות ההפקה, אולם בסופו של דבר נמצאו שלושה מנחים שהתקבלו על דעת HOT וההפקה.

התכנית תעלה היום לראשונה ב-HOT בשעה 14:40, עם המנחים איתי תורג'מן, זוכה פרס האוסקר הישראלי, אסף פורמן, והדוגמנית ליאל דניר. HOT מוסרים כי העונה החדשה תתמקד בתרבות השוליים, ותכלול התייחסות נרחבת לתכני אינטרנט של גולשים.

הפינות הקבועות בתכנית יהיו פינת תעסוקה של בני נוער, בה יחשפו עוולות הנגרמים לצעירים המועסקים במקומות עבודה שונים, פינה שתעסוק בנושאי פרסום, ופינת ביקורת קליפים בסגנון ביווס ובאטהד. כמו כן נמסר מהוט כי בימים אלו תעסוק התכנית גם במצב הבטחוני באופן נרחב.

מיי בלוג של רשת, בהנחיית גיא אריאלי, הראפרית שורטי והטאלנט העולה עוז זהבי לא תעלה היום לאוויר בשל האירועים והרחבת שידורי החדשות. מרשת נמסר כי טרם נקבע תאריך חדש לעלייתה לאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully