וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן הסקורפיונס בישראל, למען תושבי הצפון

מור שני

6.8.2006 / 16:33

קלאוס מיינה החליט שיגיע לארץ להופיע עם הזמרת ליאל באירוע התרמה של IFA כבר ביום חמישי. גם אורי גלר הודיע שיגיע

קלאוס מיינה, סולן להקת הרוק הגרמנית המיתולוגית ה[[סקורפיונס]], שנודעה בשל המנוני הרוק הפולטיים שלה, הודיע כי יגיע לארץ כדי להופיע באירוע התרמה מיוחד של ארגון IFA הישראלי למען תושבי הצפון.

שרית וינו אלעד, הפעילה רבות בארגון, מסרה לוואלה! תרבות כי הקשר עם מיינה נוצר באמצעות הזמרת ליאל קולט הישראלית, אותה לקח כבת חסותו. השניים הקליטו יחד בעבר ונמצאים בקשרים טובים. השניים יופיעו יחד באירוע.

עוד הודיע כי יגיע להופיע באירוע הטלפת אורי גלר.

וינו אלעד מסרה כי מיינה מבין את הבעיה ההסברתית בה נמצאת ישראל ואת חוסר התמיכה הבינלאומית בה, למרות שהיא סופגת אבידות קשות במלחמה מול חיזבאללה.

האירוע, אותו מגדירה וינו אלעד כ"אירוע התרמה לאלפיון העליון", ייערך בהאנגר 11 ביום חמישי, ואליו יגיע במיוחד גם אורי גלר, שבהמשך יופיע גם במקלטים בצפון.

ארגון IFA הוא ארגון לסיוע הומניטרי ישראלי השולח משלחות סיוע לאזורים מוכי אסון ברחבי העולם. מאז תחילת המלחמה הוא לקח על עצמו לסייע לתושבי הצפון, שהפעם, לרוע המזל, בהחלט נופלים בקטגוריה של "מוכי אסון".

הארגון שם לו למטרה לגייס באירוע, שהכרטיסי הכניסה אליו יעלו אלפי דולרים, מיליון דולר. הכספים ישמשו לסיוע בזמן המלחמה, ואם זו תסתיים לפני שייגמר הכסף, הם יופנו לשיקום האזורים והמשפחות שספגו נזקים כבדים בשבועות של הלחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully