וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ברונו קירבי הלך לעולמו

16.8.2006 / 12:50

שחקן המשנה הנצחי מת בגיל 57, עקב סיבוכים במחלת הלוקמיה. הוא זכור כחברו הטוב של בילי קריסטל ב"תעצרו את העיר אני רוצה לרדת"

השחקן ברונו קירבי הלך לעולמו אתמול, והוא בן 57. קירבי גילם במהלך השנים תפקידי-משנה רבים, וזכור בעיקר בדמותו של החבר-הכי-טוב של בילי קריסטל ב"כשהארי פגש את סאלי" ו"תעצרו את העיר אני רוצה לרדת".

קירבי מת עקב סיבוכים במחלת הלוקמיה, כך אמרה אשתו לין סלרס. רק לאחרונה אובחנה אצלו המחלה. "אנחנו מודים מאוד על התמיכה שקיבלנו מהמעריצים של ברונו ומחבריו, שהעריצו וכיבדו את עבודתו במהלך 30 השנים האחרונות", אמרה אשתו, והוסיפה "רוחו של ברונו תמשיך לחיות, לא רק בסרטיו הרבים ותוכניות הטלוויזיה, אלא גם דרך חייהם של אינדיבידואלים רבים, בהם הוא נגע במהלך חייו". כך פורסם בסוכנויות הידיעות.

קירבי נולד בשם ברונו ג'יובאני קווידאסיולו, ב-1949 בניו יורק סיטי. הוא היה בנו של השחקן ברוס קירבי. הוא החל להופיע בשנות ה-70. ב-1974 קיבל תפקיד ב"הסנדק 2" שם גילם את פיט קלמנזה. במהלך השנים הבאות הוא הופיע בסדרות טלוויזיה רבות ("תהילה", למשל), וגם בסרט "בוקר טוב וייטנאם". מאוחר יותר כיכב קירבי ב"כשהארי פגש את סאלי" וב"תעצרו את העיר אני רוצה לרדת", לצד בילי קריסטל, וכן ב"דוני בראסקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully