וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולקציה החדשה של FOX

תומר ספירשטיין

21.8.2006 / 9:25

תומר ספירשטיין פשפש בקטלוג הרשת הוותיקה, שמנסה להתחדש לקראת דעיכת סדרות הלהיט שלה: נמלטים, 24 והאו.סי

רשת פוקס הפכה בשנים האחרונות למוקד השנאה של יוצרי הטלוויזיה בארה"ב, אחרי שביטול סדרות הפך לשמה השני. השיא היה כשהרשת ביטלה, לאחר 3 פרקים בלבד, את הסדרה "עור" (Skin), לאחר מסע יחסי ציבור גרנדיוזי. מאז מנסה הרשת לשקם את מעמדה, וגם הצליחה לא מעט, אבל עדיין אין התחדשות של ממש בתוך הרשת עצמה. פרט לסדרות של יום ראשון (היום החזק של הרשת עם "משפחת סימפסון", "איש משפחה" ועוד) שזוכות לעונה חדשה בספטמבר – נותרו לרשת רק עוד 3 סדרות חזקות ועתירות רייטינג, אבל גם הן מתחילות לגסוס: נמלטים, 24 והאו.סי.

"נמלטים" חוזרת לעונה שנייה כבר היום (21 באוגוסט), ואחרי עונה ראשונה שהייתה לא פחות מגאונית, יש לה רק לאן לרדת. פרט לכך, היות והסדרה מתוכננת ל-3 עונות בלבד, אפשר לראות כבר את תחילת הסוף. עלילת העונה הקרובה תתמקד בניסיונות החבורה המסוקסת לברוח מהחוק ברחובות שיקגו, כשבד בבד ימשיך הניסיון לפענח ולחשוף את הקונספירציה הממשלתית נגד לינק.

הסדרה שתחליף את "נמלטים" באמצע העונה היא "24" שחוזרת לעונה שישית בינואר. קיפר סאת'רלנד (ג'ק באוור, שהיה צריך להשיג אותו כדי שיתפוס את נסראללה) חתם לא מזמן ל-3 עונות נוספות. אם עכשיו קשה לחשוב במי הוא ילחם בעונה הקרובה, נסו לדמיין 3 עונות קדימה (אולי חייזרים?), כך שקשה לראות איך "24" ממשיכה מעבר לעונות שנותרו לה.

הסדרה השלישית הגדולה של פוקס, שנחשבת לסדרה שהחזירה את הסדרות המתוסרטות למסך הקטן, היא כמובן האו.סי (The O.C) שחוזרת לעונה רביעית בנובמבר, עונה שהולכת להיות קריטית עבור יוצר הסדרה, ג'וש שוורץ. לאחר עונה ראשונה מעולה ועונה שנייה נחמדה, הגיעה עונה שלישית חלשה במיוחד. דמויות המשנה הלא-נכונות נשארו יותר מדי זמן (ג'וני היה צריך לעוף הרבה יותר מוקדם) ודמויות המשנה הטובות נעלמו מוקדם מדי. העלילה נראתה כמו מסטיק לעוס, והיא לקחה את הסדרה לכיוון טלנובלי מדי (אם יש לנו בעיה אם דמות – פשוט נהרוג אותה). הסדרה שנתנה למוזיקת האינדי את הכבוד הראוי לה, איבדה את כוחה (איפה הפסקול המעולה מהעונות הראשונות?), והרייטינג צנח בהתאם.

העונה הקרובה, שנכון לעכשיו קיבלה רק 16 פרקים (בעונות קודמות היו 25), תתמקד בשלוש זוויות עיקריות: הראשונה היא כמובן מותה של מריסה (בשעה טובה), והשפעתו על ריאן (הולך להתאגרף בזירה), על ג'ולי (מתמכרת לסמים?) ואפילו על וולצ'ק. הזווית השניה היא הזוג הנוירוטי, סת' וסאמר, וחייהם בקולג', כשסאמר מקבלת שותף חדש בשם צ'ה (כריס פראט, אוורווד), וטיילור מקבלת תפקיד רחב יותר, וכנראה תחליף את מריסה כצלע הרביעית בחבורה. הזווית השלישית היא הדור החדש בניופורט: קייטלין קופר חוזרת ועושה צרות, לצד שני אחיו הקטנים של לוק (זוכרים אותו?). אחרי ששוורץ לא הצליח ליצור עבור הולנד סדרת ספין-אוף, נראה אם ואיך הוא יצליח להחזיר את ההייפ לאו.סי, עכשיו כשהדמויות והעלילה מפוזרות והרייטינג בסכנה.

עוד עורכי דין, ועוד סוכנים פדראליים

עם זאת, בפוקס לא ממתינים עד למותן של הסדרות הגדולות, ומעלים גם לא מעט סדרות חדשות. הראשונה נקראת "Vanished", המגוללת את סיפורם של סוכנים פדראליים החוקרים את היעלמותה המסתורית של בתו של סנאטור, ובדרך חושפים קנוניה רחבת היקף. בראש החבורה עומד גייל הרולד (הכי גאים שיש), כשלצידו מינג-נה (אי.אר, מולאן), ג'ון אלן נלסון (24) ורבקה גייהארט (בברלי הילס 90210), במה שנראה כמו שילוב בין "נמלטים" לבין "Kidnapped".

"צדק" (Justice), שתעלה ב-30 באוגוסט, היא דרמת משפט בה 4 סנגורים לוקחים על עצמם את הטיפול בתיקים הגדולים והמורכבים, במטרה לזכות את לקוחותיהם. בתפקידים הראשיים משחקים ויקטור גרבר (זהות בדויה), קר סמית' (ג'ק ההומו מדוסון קריק), אימון ווקר (סעיד מאוז) ורבקה מיידר (השטן לובש פראדה). סדרה חדשה נוספת, שתעלה ב-5 בספטמבר היא "Standoff", מספרת על שני מתווכים לשחרור בני ערובה של ה-FBI, המנהלים ביניהם רומן. רון ליווינגסטון (סקס והעיר, אחים לנשק) בתפקיד הראשי, כשלצידו רוזמרי דה-וויט וג'ינה טורס (זהות בדויה, 24, אנג'ל).

יום חמישי הולך להיות יום חדש כמעט לגמרי, עם שלוש סדרות חדשות. "עד שהמוות" (Till Death) היא קומדיה חדשה בכיכובם של בראד גארט (כולם אוהבים את ריימונד) ואדי קיי תומס (פינץ' מ'אמריקן פאי'), המציגה זוג נשוי טרי שעובר לגור לצד זוג נשוי ותיק, הנותן להם עצות ציניות לגבי ההתמודדות עם חיי הנישואים. מיד לאחר מכן תעלה קומדיה בשם "Happy Hour", אודות בחור צעיר בשם הנרי (ג'ון סלואן) שעובר לשיקגו מעיירה נידחת ופוגש את לארי (לקס מדלין), המראה לו כיצד ליהנות מהחיים בעיר הגדולה, במה שנראה כחיקוי של "איך פגשתי את אמא". אחרי כן עולה תוכנית הריאליטי החדשה, "Celebrity Duets" (לשיר עם כוכבים?), שתציג 4 מתמודדים המתחרים ביניהם על הפרס הגדול – להקליט דואט עם המוזיקאי האהוב עליהם, וכל זה בלי להזכיר את התוכנית בעלת הרייטינג הגבוה ביותר בארה"ב – "אמריקן איידול" – שתחזור לעונה שישית בינואר.

בשישי תעלנה העונות החדשות של "Nanny 911" ו"Wife Swap", ובשבת העונות החדשות של "Cops" ו-"America's Most Wanted". מצד שני, תגידו להתראות למשפחה בהפרעה, המופע של ברני מאק, סודות המטבח, מופע שנות השבעים, פגישת מחזור ומלקולם באמצע, שהחזירו את נשמותיהן ליוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully