וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל בנאי מתפרץ

מור שני

21.8.2006 / 12:21

חברי להקת משינה, הדגימו בשבת רוקנ'רול מהו - בריב עצבני על הבמה, שהתחיל בפרפקציוניזם של 'נגעה בשמים' ונגמר ב'לא יכלה לצאת מזה'

בהופעה של להקת משינה ביום שבת האחרון במסעדת אושי אושי בהרצליה איבד הסולן, יובל בנאי, את העשתונות. זה קרה לו בדיוק בזמן ביצוע קאבר לשירה של מרגלית צנעני – "נערי שובה אלי", כשהוא שם לב שמישהו לא מנגן בדיוק כמו שהוא רוצה. הוא התפרץ על המתופף איגי דיין, שנעלב והחליט לעזוב את הבמה באמצע ההופעה. כך דווח הבוקר במעריב.

בנאי הפסיק לשיר, והעיר לדיין על כך שהוא לא בקצב. דיין נעלב מההערה הפומבית, ולאחר שבנאי הואיל אף להרביץ כמה דפיקות על התופים ובמצלתיים, עזב את הבמה בכעס.

"אפילו במרצדס יש לפעמים פנצ'ר" אמר בועז בן ציון, המשמש מנהלם האישי של חברי הלהקה לוואלה! תרבות, והוסיף: "אז פשוט מחליפים גלגל וממשיכים לנסוע". בן ציון יצא להגנת חברי הלהקה, שמנגנים ביחד כבר שלושה עשורים. "כל אחד מהם הוא יהלום. יובל הוא פרפקציוניסט שזה לא ייאמן. הוא ניסה רק רצה להעיר לאיגי, אבל הוא עשה את זה על הבמה, מה שהכעיס את איגי" מספר בן ציון.

לאחר עזיבת דיין את הבמה, נטש שלומי ברכה את הגיטרה ועבר לעמדת התופים. את הגיטרה תפס לא אחר מהסאונדמן של הלהקה, שבוודאי שמח על ההזדמנות לנגן איתה כמה שירים.

אבל סוף טוב הכל טוב. בסוף ההופעה, בזמן ההדרן, חזר דיין לבמה, לנגן יחד עם בנאי הפרפקציוניסט וברכה המודולרי את השירים האחרונים.

לוואלה! נודע כי הסולחה אכן אמיתית, ולא רק בשביל יחסי הציבור. היום בבוקר כבר חזרו חברי הלהקה לחדר החזרות לעבוד על אלבומם החדש. בחודשים הקרובים הם ממשיכים בהופעות האנפלגד האינטימיות שלהם ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully