וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד לב: מצונזר ומשיק אלבום חדש

מור שני

23.8.2006 / 16:07

רשת ג' החליטה לחתוך את סאונד ההפגזות משירו של לב - "מקום שהוא בית", בגלל תלונות של תושבי הצפון. היום השיק הזמר אלבום חדש ברשת להורדה בחינם

שירו של נמרוד לב -"מקום שהוא בית"- יצונזר ברשת ג' מכיוון שהוא גורם למאזינים ל"חרדות ולמתח".

השיר נכתב על ידי לב במהלך ההתנתקות והוקלט בזמן המלחמה האחרונה בלבנון. בזמן ההקלטות לב תיעד את קולות נפילת הפגזים ביישובי הצפון ושילב אותם בשירו. הוא עצמו תושב כפר ורדים שבגליל.

לפי התחנה, מאז החל השיר להיות משודר באופן קבוע, הגיעו למערכת תלונות רבות של מאזינים מאזור הצפון שטענו כי קולות נפילת הטילים גורמת להם לחרדה ולמתח רב.

מנהל מחלקת הבידור בקול ישראל ביקשו מעורכי התחנה לחתוך את 35השניות האחרונות של השיר בהם משובצים הקולות מעוררי החרדה. הם עשו זאת ב"פייד אאוט".

מקול ישראל נמסר לוואלה! תרבות כי הנושא הובא לידיעתו של לב.

מבחינת לב, לא הייתה בעיה עם הקיצוץ. היום הוא אמר לוואלה! תרבות: "מלכתחילה הקלטנו את זה כך כדי שיוכלו להוריד בפייד אאוט. רצינו לתעד את חוויית המציאות בה אנו חיים, ולצערנו היא נשמעה כך".

עולם המחר

היום השיק לב את אלבומו החדש "The Web Digital Album" עם ההרכב "RHYTHM BEATING SILENCE". הם אחראים גם על השיר "מקום שהוא בית".

האלבום הושק ברשת בלבד והוא ניתן להורדה מלאה בחינם באתר הלהקה (ראו קישור).

בעבר היה חתום לב בחברת התקליטים "הד ארצי", אך כיום הוא ולהקתו מחזיקים לייבל עצמאי בשם "טאלה הפקות". הם פעילים במרחב המקוון, ובנושאי זכויות יוצרים אלטרנטיביות. לאחרונה אף חזרו מכינוס שנתי של "קריאייטיב קומנס", חברה בינלאומית העוסקת בנושא, ועובדת עם חברות גדולות כמו מייקרוסופט.

"בתור אמן שהיה חתום בחברת תקליטים, והחליט להשתחרר מהחוזה שלו איתה, אני יכול לספר כי בתור אמן עצמאי אני מרוויח הרבה יותר ממה שהרווחתי כאמן חתום", אומר לב ששוקד בימים אלו על הרחבת גבולות עבודתו אל מעבר לים.

לב: "אנחנו עכשיו נמצאים בקו התפר בין העולם האנלוגי והעולם הדיגיטלי. אנחנו עובדים כבר הרבה שנים במרחב הדיגיטלי. זה עולם המחר... ההאחזות בקונספציה הקיימת רק מזיקה לתעשייה ולעולם המוזיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully