וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרעינים שחורים

שרון קנטור

23.8.2006 / 17:20

בא לכם להפוך לטוסט גבנ"צ? האם אתם יודעים מי זה איתן? ומה יהיה עם ערכות המגן? שרון קנטור מתכוננת לפצצה

נו, אז אנחנו מבינים שזה הסוף. באמת עצוב. הנה כאן מימיננו ומשמאלנו עוד ספרים שטרם הספקנו לקרוא, אלבומים שלא שמענו, שלא לדבר על הפרקים הבאים של הסופרנוס. זו פרידה. פרידה מכל היקר לנו: מט"ו באב, מ ט' באב, משלמה ארצי, מהברושים, מהפקקים, מגינות סחרוב, מרמי פורטיס, מדן מרגלית ודן שממה, מישראבלוג וישראייר, ישראגז וישראליפט, מקרית שאול, משאול מופז, מהאלטעזכן, מ^^השולתתת!!!!!^^, מ- 144, מ AM PM, ממיקי בוגנים. מכולם.

ישראל, אתם מבינים, עומדת ללכת פייפן. ולא מדובר במיני-פייפן, אלא בוואחד אכבר פייפן, פייפן שהוא סוף, במובן החדש של המילה ואפילו יותר מכך במובן הישן. קץ כל הקיצים, ימי תרפפו בקאמבק על הראש של אחותך, חרבנה משוגעת, אפוקליפסה עכשיו. כלומר, מיד אחרי ההפסקה. שתי פרסומות וחזרנו.

ארזו את המזוודות שלושה גדלים שקיבלתם מהחוברת של הויזה, הוציאו את הכסף מהבנק, גם את המניות של טבע, השאירו את ההורים המסורטנים אצל פיליפיני שלא קורא עיתונים, שימו את האיי-פוד בקיט-בג וטוסו מכאן קיבינימט, אלא אם כן חשקה נפשכם להפוך לטוסט גבנ"צ מהשלישות.

ההשתגעתי? ההתחלקתי על כל השכל שלי? ההפכתי לטרלללה? לא ולא. אני, רבותי, אדם שקורא עיתונים. ולא רק עיתונים, אלא לגיבוי, אישוש, הפרכה ו/או השלמת פערים, גם עיתונות מקוונת. אתמול קראתי את כל העיתונות המקוונת, וגם את ידיעות אחרונות שקיבלתי חינם על מילוי דלק בכפר הירוק. ואני רוצה לומר לכם, שזהו. מ?ש?ת?משומעים.

"להכשיר לאלתר את המקלטים ואת המרחבים המוגנים בכל רחבי הארץ לקראת עימות אפשרי עם איראן" כך הידיעה הראשית של חדשות וואלה! אתמול בשעת הסיאסטה, ואת המילה "לאלתר" לא אני הכנסתי. לאלתר זה כמו עכשיו, אבל לא כמו אני יחזור אליך במחצית גבר, אלא ממש במיידי. ושימו לב: כל רחבי הארץ. גם אתם תל אביבים מסריחים בהמות. כן, תוציאו את הסושי מהפה כשמדברים אליכם. עוד נאמר שם, ע"י מישהו בשם איתן (איזה איתן הוא זה... תמהתני... רפאל איתן? אבי דיכטר? לא, דיכטר הוא בכלל כדורגלן. כנראה זהו אפי איתם בתחפושת) ש"אם תהיה הסלמה בין ארה"ב לאיראן, הראשונה שתותקף בטילים איראניים היא ישראל." ההסלמה, כידוע מראש לאיתן זה או לכל איתן אחר, לא אחרה לבוא. כמה שעות אחר כך, הוכרזה התשובה של איראן (בררר... איראן...זה מתחרז עם המן) כ"חמקנית" ולא מספקת, וארצות הברית מצידה חזרה והזכירה לעולם שאנרגיה אטומית זה באסה ומסוכן. ואתם זוכרים מי הראשונה שתותקף. זה לא אני אמרתי. זה איתן.

שקיעתה של הזריחה

ידיעות חיילים טובים. הם יודעים מה זה "לאלתר". אצלם בכותרת הראשית של אמש כבר "מתחילים להכין העורף לעימות עם איראן". ההפניה הנמרצת לעמ' 4, אמנם מגלה כתבת צבע מרגשת על ביקורו של אהוד אולמרט בקרית שמונה אבל התמונה שלצדה, בה נראה ראש הממשלה עצמו, עומד על כסא פלסטיק באולם בית ספר - כנראה בנסיון להכין את העורף לעימות במו ידיו – הוכיחה מעל לכל ספק שהסכנה ברורה ומיידית.

עוד בעיתון המודפס, אומר איתן הבר: "אין ספק שהאיראנים ימשיכו לבנות את פצצת הגרעין שלהם ומבחינתנו, ומבחינתו של העולם המערבי נמשכת "הספירה לאחור". עלינו בישראל להתנהג כאילו הפצצה מיועדת רק לנו, ומבחינתנו זו שאלה קיומית של ממש." ועוד הדגיש הבר כי "אין להפריז בחשיבות הרגע והיום הזה". שמעתם? זה איש שקול, זה איתן הבר, לא איזה לוחך פנכה וקלפי (רגע רגע, אולי זה אותו איתן ממקודם...?) אין להפריז בחשיבות. אין לא במובן של אסור, במובן של אי אפשר. אי אפשר להפריז כי החשיבות עצמה היא בטופ. היום הזה הוא היום. כואב לי לחזור על זה שוב ושוב, אבל כדאי שתכניסו את זה עמוק לראש תחת שלכם. "אין ספק" שאיראן, "אין ספק" שאטומי, ו"אין ספק" שהפצצה מיודעת רק לנו. תיק תיק תק.

בלי פניקה

בנסיון לטמון ראש חולה בחול בריא, עזבתי את המדור "בארץ", ועברתי ל"בעולם". שם, לדאבוני, התגלה לי צד אחר ומטריד לא פחות של הסכנה הממשית לקיומנו חסר החשיבות, בדמות איום של צפון קוריאה - לא נקניקת-גרעין בפני עצמה - לתקוף תרגיל של ארצות הברית של אמריקה. "גולשים! הצילו-נא!" זעקתי, אך התגובות רואות שחורות לפחות כמו איתן הבר והאיתן השני:

תגובה מאת: יודע תעלומות
"מצפון תפתח הרעה"
שמה הקדום של קוריאה הוא "גוג-ריאו"
נבין מזה מה שאנו צריכים להבין...

תגובה מאת: אבנר
"ל- 3 אתה חצוף "יודע תעלומות" זה שמו של הבורא"
חוץ מזה לא מתקבל על הדעת שצפון קוריאה היא גוג ומגוג כי הם בכלל חושבים שהם מצאצאי עשרת השבטים. חוץ מזה מעולם לא היה לנו כלום איתם ואין על מה להיפרע מהם.

והחמור אך האופטימי, בנצי:

תגובה מאת: בנצי
"מלחמת עולם שלישית מתחילה !"
כל הסימנים מעידים על התחלת מלחמת עולם שלישית בפתח.לדעתי המלחמה מאוד חיונית נוכח הבלגן הגדול שיוצרים המוסלמים בעולם.ומי שישרוד יחיה טוב.

מי שישרוד יחיה טוב. מי שישרוד. אבל מי יכול לשרוד לנוכח כל כך הרבה "לאלתרים", ו"אין-ספקים"? ומה אם צודקים איתן והבר ובנצי? היתכן, שתחושתנו כאזרחים בעולם של מלל בלתי פוסק, שאותו מלל ממש יכול לשמש כמגננה מפני הגרוע מכל; שמה שמדובר בו רבות כל כך אינו יכול להיות בשום אופן נכון באופן וודאי כל כך; שמה שכתוב שחור על גבי לבן וודאי יהיה בסוף אפור בהיר; שהקריאה הבלתי פוסקת "זאב" תמנע מאיתנו ללכת כצאן לטבח; שהפניקה עצמה, אם ניכנס אליה כראוי וכמצופה ועם הסלוגן הנכון – היא עצמה תגן עלינו ככילה נגד כליה – שתחושה זו פשוט אינה נכונה? שמי יודע, אולי כל בעלי הטורים שאהבנו, הפרשנים, כלל לא יזכו לפרש את המלחמה הבאה? שום סיכומים לא יהיו? זבנג וגמרנו?

אורניום מאושר

תגובה מאת: אורניום 235
"מה עם ערכות המגן?"
כזכור ערכות המגןנפתחו במלחמה בעיראק, וצריכות ריענון דחוף
כמו גם הוספת כדורים להפחתת ספיגה של יוד רדיואקטיבי בגוף כתוצאה ממלחמה גרעינית. שיעשו עם זה משו. אה, כן. ושיתחילו לחפור קברים המוניים.

תגובה מאת:
"תפסיקו לפחד"
ישראלים!! תפסיקו כבר לפחד ותיהיו גברים ותיתמדדו עם כל מה שיבוא,אין מה לעשות,כל הזמן רוצים להשמיד אותנו,ואף פעם לא היצליח,הבעיה היא שהדור של היום {לא כולם}ניהיה נקניקיות.ועם פה גדול תאוד ולא הכי חכם.

לא, לא יתכן. יש לנו עוד כל כך הרבה מה לומר ולדווח ולהדפיס ולהקליד ולסמס ולהצביע בסקר מהיר. עוד לא התחלנו. העיתון של מחר יודפס, תגובה מס' 267 תפורסם, הכל יהיה בסיידר. אין לי ספק שאנחנו מייצרים מספיק רעש שימנע, פיסיקלית, את כניסתה של פצצה אטומית לשמי ישראל. אין לי ספק וזו דעתי ואני מפרסמת אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully