וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל השבילים מובילים לשווילי

24.8.2006 / 11:12

היום זה היום הראשון של שארית כוכב נולד 4, והטוב מוכרח לנצח. על מי אתם שמים את הז'יטונים?

גם כופרים גדולים יודעים, שאם כבר להיצמד לכוכב נולד – לפחות שיהיה זה בתוכניות הגמר (וגם באודישנים, אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי). הערב תחל הסאגה הקצרצרה של סוף העונה הרביעית, ויש אומרים הטובה ביותר, של הריאליטי הוותיק בריח נפטלין וגבי ברלין. חצאי הגמר ייפתחו בקול תרועה בשעה 21:00 על מסכי הטלוויזיה המסחרית שלכם, כשצביקה הדר יפציע ויציג את השלישייה הראשונה שתתחרה: מאיה רוטמן, רפאל מירילא ומישל גוריאשווילי. יום למחרת, ערב שבת קודש, יעלו לגרדום זהבית פסי, ג'קו אייזנברג ומאור פיניה.

היות וזה הזמן להיכנס לעניינים, ובהנחה שאינכם רוצים להישאר מאחורי אחותכם הקטנה, ערכנו מדריך קצר, שיאפשר לכם להשתתף בפולחן הקטן סביב מדורת השבט. אנו לא מבטיחים פרטים פיקנטיים; לא נפרוש פכים קטנים מהתגלגלות העונה ולא נעדכן אתכם באינפורמציה קריטית. בקיצור, לא נעזור לכם להידמות למביני עניין. כל הכתוב להלן יסייע לכם בדבר אחד: להצביע למועמדים שאנחנו רוצים לראות בגמר, ולהרגיש שעשיתם את הבחירה האיכותית. ואם אתם בכל זאת רוצים להרגיש בעניינים, פשוט עצבו לעצמכם פרצוף מהורהר, והפעילו אותו בכל פעם שמאיה רוטמן עולה על הבמה.

אלו הם ההימורים שלנו. ספקולציות אחרות יתקבלו, רק בלי מאור פיניה.

יום ה' – השלישייה המתחרה: מאיה VS רפאל VS מישל

רפאל מירילא – המטרה הקלה של העונה: יפה מדי, רגיש מדי, מרוח מדי. נוהג לשיר בקול מתחנחן, מן השפה ולחוץ, ללא השקעה אמוציונלית אמיתית. נכון, הוא בחור מוכשר, וטדי הפקות יוכלו לעשות ממנו מטעמים, אבל הוא לחלוטין לא שווה גמר. למען האמת, הוא מקרה רונה-לי קלאסי, וכך הוא צריך להישאר – ליפול בחצי הגמר ולהגיע ל"השיר שלנו".

לסיכום: למנוע מאחותכם הזערורית (זו מהפסקה הקודמת) לסמס לו, זה המקסימום שתוכלו לעשות.

מאיה רוטמן – לכאורה, הבחירה הראשונה, האולטימטיבית, המה-לא. אבל למען האמת, מאיה רוטמן עשתה את שלה באודישן המופתי, ומאז לא התפתחה. יש שיזהו אפילו אסקלציה מעודנת ביכולת הביצוע שלה. כן, נורא אופנתי להצביע למושבניקית החמודה, אבל אם אתם בכל זאת מתעקשים על אשכנזי, תמיד יש את ג'קו אייזנברג.

לסיכום: ברירת מחדל, אם אתם לא בעניין של גרוזינים. יכולה להגיע לגמר, אבל לא לנצח. חכו למתמודד הבא.

מישל גוריאשווילי – המתמודד שהכי הפתיע העונה, עם קול מהמעיים במונחים סמנטיים, הבחור הוא המקבילה השמית לנינט טייב, ולכן גם המבטיח ביותר. מישל, אם לא ידעתם, אינו טיפוס אנדרוגיני אלא גב-גבר מהחלומות והמנצח האמיתי העונה. לא יעזור אף בחור חלקלק עם קוקו. אם האל איתנו, ועד כה הוא לא הודיע אחרת, ואם אתם תעשו את מה שצריך, מישל ינצח ובגדול.

לסיכום: הסמס שלכם. לא תתחרטו. לכו אחריו באש ובמים עד הגמר.

צפי מלומד: אם הכל ילך כשורה, מישל גוריאשווילי יגיע למקום הראשון, מאיה רוטמן אחריו ורפאל מירילא ידשדש בשלישי. אבל האמת היא, שאכזריות החיים תכה בפנינו פעם נוספת, וההפך הגמור יתרחש. לכם זה לא צריך לשנות: מישל הוא המועמד האיכותי מבין השלושה, כך שאל תחששו להיות במחנה האנדרדוגז. זה סקסי.

יום ו' – השלישייה המתחרה: זהבית VS ג'קו VS מאור

מאור פיניה – מי? מה? מה הוא עושה כאן? חתיך-חופים בטעם קרטיב לימון, שאולי ישתלב נהדר כתגלית החדשה בסרט הבא של פוקס-אוחובסקי על הבועה הבאר-שבעית, אבל איך לעזאזל הוא טיפס עד כאן? לפיניה קול קטן, שטורח לזייף לא פעם, ועלינו להכות על חטא (כן, גם אלו מכם שלא השתתפו), שהקרבנו עבורו את ישראלה אסגו ומורן אהרוני.

לסיכום: מקרה דומה לרפאל מירילא – חסמו בגופכם כל סמס פוטנציאלי עבורו. לא שווה אפילו את אדמת חצי-הגמר שהוא דורך עליה.

זהבית פסי – שמענו כבר על החיבוק הלסבי, וכן, אייקון בוצ'י מעורר שכזה לא חלחל למסכי ערוץ 2 מאז רינה מצליח, אבל בחייאת, תנו לילדה להחליט בעצמה. זה לא עניינו של אף אחד, ובטח שאין טעם לדבר ולהגג על זה, אם פסי לא התבטאה בנושא בעצמה. לא למדתם כלום ממקרה סקעת? זהבית היא אכן בחורה מתוקה ורגישה, והאפיל הטבחי שלה מסמל את היכולות הנבואיות של כותבי דמותו של ציון ב"השיר שלנו". ועדיין עם כל הסימפטיה, אנחנו מפצירים בכם – לא ולא. פסי לא קורצה מאותו חומר מזוקק שבעזרתו עולים לגמר.

לסיכום: אנחנו יודעים עד כמה אתם רוצים לפרגן לה, אבל כמו סוגיית מאיה רוטמן – פסי היא ברירת מחדל: מתאימה לגברים שמפחדים לפרגן לגברים, אבל מסוגלים לפרגן לקהילה ההומו-לסבית.

ג'קו אייזנברג – הפייבוריט של השלישייה. מקום ראשון מחר וכרטיס כניסה לגמר מגיעים גם מגיעים לו (אבל גם מגיע לו להתנדף לבסוף אל המקום השני תחת מגפי העור של גוריאשווילי). אין ספק שהוא יודע להגיש שירים ים-תיכוניים בטעם רוקיסטי, ובשל כך אנחנו מחבבים אותו. הוא גם בהחלט המתמודד המסקרן ביותר מבין השלישייה, שאינה מסקרנת באופן כללי.

לסיכום: האיש של חצי-הגמר הנוכחי. גם אם אינכם פריקית בת 16, תנו לעצכם להרגיש ככה לערב אחד ופרגנו סמס. אל תשכחו גם חצי-חיוך, כי אתם הכי הולכים לדפוק אותו בגמר מול מישל.

צפי מלומד: לפעמים חלומות מתגשמים. מאור פיניה הוא הלוזר הוודאי. מאבק הענקים בין פסי לאייזנברג יותיר חללים רבים, וגם מלחמות פורומים עקובות מדם. במפגש הראש-בראש הקודם בין שניהם, אייזנברג לקח, אבל השמיים חלוקים בנוגע לסוגיה האם ההיסטוריה תחזור על עצמה. הסיכויים הם, שההפקה לא תיתן לשני אלו לחמוק – ותציל אחד מהם בגלגל ההצלה, היישר לספייס השלישי בגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הגמר

האם נזכה לראות את מישל, פסי ואייזנברג על במה אחת? בע"ה. מקומם של האחרונים מובטח, גם אם הקהל הסורר ייאלץ את ההפקה לפתוח נישה רביעית בשביל אחד מהם. מישל, לעומת זאת, צריך את העזרה שלכם. אל תתביישו. אם הוא ינצח, תוכלו להגיד שהיו לכם מניות בהחזרת ז'אנר רוק-החתונות למיינסטרים הישראלי. תיסלם עליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully