וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מוחים נגד "הישרדות"

מור שני

27.8.2006 / 13:11

חברי מועצת העיר וארגונים חברתיים מנסים לבטל את שידור תכנית הריאליטי, שהחל מהעונה הבאה תחלק את מתמודדיה לקבוצות גזע

חברי מועצת העיר ניו יורק, וארגונים חברתיים אמריקאים שמרכז פעילותם נמצא במטרופולין, עושים ככל שביכולתם כדי לגרום לאולפני CBS הממוקמים בניו יורק, לחזור בהם מהחלטותיהם האחרונות.

בשבוע שעבר הודיעו האולפנים כי בעונה הבאה של תכנית הריאליטי הוותיקה, "הישרדות", יחולקו המתמודדים בה לקבוצות לפי גזע, ויתמודדו, כמובן, זו נגד זו.

ההפקה תחלק את המתמודדים לארבע קבוצות: לבנים, היספנים, אסייאתים ושחורים.

עם ההודעה על שינוי הפורמט אמרו נציגי האולפנים כי החלטתם התקבלה לאחר שצופים התלוננו כי הסדרה לא מציגה מגוון מספק של מוצאות אתניים.

אולם, על אף עטיית עור הכבש, דומה כי הניסיון להחזיר להישרדות מעט מן הזוהר האבוד שלה, שהועם ככל שז'אנר הריאליטי צבר פופולריות והתנחל בכל חלקה, יעלה להם הפעם ביוקר.

הארגון "Hispanics Across America" פרסם הצהרה כי התכנית "גזענית". חבר מועצת העיר ניו יורק, ג'ון ליו, אמר: "איך מישהו יכול להיות כל כך נואש לרייטינג?", והוסיף: "הם מעודדים הפרדה גזעית".

פרננדו מתאו, מייסד ארגון ההיספאנים אמר: "זה טריק מעליב וזול. המתמודדים יצטרכו לעמוד באתגר ייצוג גזע שלם. מה תהיה המשמעות, למשל, כשקבוצה -או גזע- תפסיד לקבוצה אחרת -גזע אחר- במאבקי חוכמה וכוח?".

נציג האולפנים אמר לסכנויות הידיעות בתגובה על המחאה: "אנחנו מודעים לכך שהופרמט שנוי במחלוקת... יש לנו אמון מלא במפיקים וביכולתם להתמודד עם הנושא באחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully