וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלח את אמי

זיו יצחקי

28.8.2006 / 10:30

לילה ארוך, טקס משעמם ובחירות צפויות עברו על זיו יצחקי, שהחליט לעשות מעשה ולחלק פרסים משלו. מגיע לו

אופס, הם עשו את זה שוב. למרות שינוי שיטת ההצבעה, התוצאות נשארו אי שם באמצע. נראה שהאקדמיה לטלוויזיה פשוט עד כדי כך לא מתעניינת בפרסי האמי, שמחצית מהזוכים נהנו מתגובה פבלובית של חברי הארגון: חלק מגורפי הפרסים פשוט הפכו לשם נרדף לזוכי-אמי, ללא קשר לעבודתם. הטקס עצמו היה משעמם, אפילו לא מייגע. האווירה באולם היתה לאה, הנאומים חסרי השראה והמחוות לדיק קלארק ולארון ספלינג היו מרושלות. לא היה רגע אחד מעורר, או נאום מרגש. האווירה הכללית הייתה של גומרים - הולכים.

ברשימת התגובות הפבלוביות ניתן למצוא את ג'וליה לואיס דרייפוס מקבלת פרס על סיטקום בינוני, בנאלי וצפוי כאילו היה מדובר בעונה העשירית של סיינפלד, במקום ליסה קודרו שהסתכנה באמת עם הקאמבק. טוני שאלוב שוב זכה ועקף את סטיב קארל לתדהמת כל הנוכחים באולם. בליית' דאנר קיבלה בפעם השנייה ברציפות פסלון על 'האף', סדרה שאף אחד לא ראה, במקום סנדרה או, ג'ין סמארט או שנדרה ווילסון. הלן מיירן יכולה כבר לצעוד בעיניים עצומות לבמה, ומרישקה הרגיטאי? לאלוהי האמי הפתרונים.

ובכל זאת היו כמה בחירות ראויות. קיפר סאתרלנד כשחקן הטוב ביותר ו-'24' כסדרה הדרמטית הטובה ביותר; 'המשרד' בקטגורית הקומדיה והבחירה המוצדקת ביותר של הערב: ג'רמי פיבן.

ונעבור לחלוקת הפרסים של וואלה! תרבות:

פרס 'אני משחקת את עצמי' ע"ש נינט טייב מוענק לבליית' דאנר, שמתגלה כקשקשנית ניג'סית וכסיוט של כל כלה, כפי שהיא משחקת ב'וויל וגרייס' וב'האף'.

פרס ה'יש אלוהים' ע"ש פיני גרשון מוענק ל'קוראים לי ארל', שלא הייתה מועמדת לפרס הקומדיה הטובה ביותר, אבל זכתה בפרסי הבימוי והתסריט.

פרס 'הפרגון לקולגה' ע"ש ליאור שליין וגורי אלפי, מוענק לסטיבן קולברט שהפסיד בשתי קטגוריות לג'ון סטיוארט וייבב על הבמה "הפסדתי לבארי מנילו והקופה-קבאנה".

פרס 'הקונספציה המוטעית' מוענק לקטגוריית השחקן הטוב ביותר בקומדיה. כולם היו סגורים על סטיב קארל, עד שטוני שאלוב ושטיקי האובססיבי-קומפולסיבי זכו.

פרס 'הסרת השחו?ר' ע"ש סימה ועקנין מוענק לג'וליה לואיס דרייפוס, שנשאלה לפחות פעמיים על השטיח האדום על קללת סיינפלד. על הבמה היא הכריזה על קץ הקללה.

פרס 'ילדים זה שמחה' ע"ש שלמה בר מוענק לג'סטין צ'יימברס, שחשף על השטיח האדום שהוא ורעייתו חובקים 5 צאצאים מעורבי גזע.

פרס 'אני כאן רק לשאלה' ע"ש מרפאת זמנהוף מוענק לריאן סיקרסט וטיירה בנקס. היא מתוודה שהיא חמושה בעדשות מגע, הוא מספר לה על ניתוח הלייזר שעבר. רק כפסע היה ביניהם לבין השוואת צלקות.

פרס 'באתי עם אמא שלי כי אני אוהב אותה כל כך' ע"ש קווין ספייסי מוענק לג'רמי פיבן שהגיע עם אמו בפעם השנייה ברציפות והכריז כי הוא סטרייט.

פרס 'איפה הפרוזאק' ע"ש ד"ר מלפי מוענק לפאולה עבדול שענתה לשאלה אחת של ריאן סיקרסט, ואז אמרה לו: "דיברנו אתמול בהפקה של אמריקן איידול, אני הולכת". סיקרסט ההמום עבר לפרסומות.

פרס 'האבחון המבדיל' ע"ש ד"ר האוס מוענק לפארה פוסט, שבקושי הצליחה לעמוד הרגליים לאורך כל המחווה לארון ספלינג, לצד קייט ג'קסון וז'קלין סמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully