וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

70 סרטי ילדים מרחבי העולם בסינמטק ת"א

מור שני

28.8.2006 / 16:36

פסטיבל תל אביב לסרטי ילדים שייפתח בסוף ספטמבר יארח סרטים מסין, שבדיה והרשות הפלסטינית. בחבר השופטים: עמוס גיתאי

פסטיבל תל אביב הבינאלומי לסרטי ילדים ונוער יארח השנה כ-70 סרטים מרחבי העולם, בינם סרטים מסין, שבדיה, מקסיקו, ירדן, דנמרק והרשות הפלסטינית.

במסגרת הפסטיבל, הנערך השנה בפעם השניה, תתקיים תחרות סרט הילידם הטוב ביותר. בראש צוות השופטים תעמוד אמנדה נוויל, מנהלת מכון הקולנוע הבריטי. לצידה ישפטו עם הבמאי עמוס
גיתאי, הבמאי הקנדי לוק מקביין ופרדריק לאבין מצרפת.

רוב הסרטים שישתתפו בפסטיבל לא יצאו לאחר מכן להקרנות מסחריות בארץ.

גילה אלמגור אמונה על ניהולו האמנותי של הפסטיבל. היא אמרה כי בעיניה הפסטיבל נועד לא רק להציע מגוון סרטים רחב אלא גם מגוון קהלים רחב. בזכות תרומות תארח הפקת הפסטיבל ילדים מרחבי הארץ, שיגיעו במיוחד לתל אביב כדי לצפות בסרטים ולהשתתף בסדנאות.

בין הסדנאות שיתקיימו ניתן למצוא סדנת אנימציה ומנגה, וסדנת משחק מול מצלמה. כמו כן, קרן הקולנוע הישראלי תמכה בהפקת סדנת קריאת תסריט הסרט "איליי ובן", של אורי רביד ועודד רסקין, בו היא תומכת במסגרת פרויקט חדש לעידוד הפקת סרטי ילדים בישראל.

הבמאי השוודי הנרי מאייר יתארח בפסטיבל עם סרטו "ארבעה שבועות ביוני", שזכה בפרס סרט הילדים הטוב ביותר בפסטיבל ברלין האחרון.

הפסטיבל ייפתח בסינמטק תל אביב ב-27 בספטמבר וייארך ארבעה ימים.

הוא מתקיים בשיתוף פעולה עם פסטיבלים שונים לסרטי ילדים ברחבי העולם, בינם פסטיבל סירקיוז בארצות הברית ופסטיבל "קידס פור קידס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully