וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הבלתי מנוצחים

דפנה ארד

28.8.2006 / 18:32

חבורה של אמריקנים עם כרס בירה, ושני מוזיקאים התחרו השבוע על לב הצופה האמריקני. בסוף כוכב הבייסבול לקח את כל הקופה

סרטו החדש של מארק וולברג, הלא הוא מארקי מארק, דוגמן התחתונים המצויד היטב של קלווין קליין, נמצא היום במקום הראשון ברשימת שוברי הקופות. הסרט של אולפני וולט דיסני נקרא "Invincible" (בלתי מנוצח), והוא עוקב אחר סיפורו של מורה מחליף בשנות ה-70 בשם וינס פאפאלה, שהופך, בדרך פלא, לכוכב פוטבול היסטרי.

אם נראה לכם שמדובר בסרט גברים קלאסי, דעו כי 47 אחוז מהצופים היו נשים, שוודאי באו לשזוף עינהן במארקי בטייטס. עוד נתון מעניין הוא שמעל לחצי מהקהל בבתי הקולנוע בהם הקרינו את הסרט, היה מעל לגיל 35. מה שאומר שסטטיסטית, אם נשים מזדקנות עושות לכם את זה, זה המקום לפגוש אותן.

הסרט הכניס בסוף השבוע הראשון ליציאתו כ-17 מיליון דולר.

גם במקום השני יושב השבוע סרט ספורטיבי - "Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby", שגרף 8 מיליון דולר בשבוע הרביעי שלו בבתי הקולנוע. וויל פארל המסוקס בתפקיד נהג מרוצים שמנצח תמיד. אלא, שצריך גם עלילה, ולכן, פעם אחת הוא דווקא לא. הסרט הכניס בינתיים סכום נאה של 128מיליון דולר.

בשבוע שעבר היה סרט הפעולה הטראשי "נחשים על המטוס", בכיכובו של סמואל אל ג'קסון, בראש רשימת שוברי הקופות. תוך עשרה ימים גרף 26.5 מיליון דולר. אולם, המטוס איבד השבוע גובה רב, ונחת הפעם במקום השישי.

יש התולים את זה בבאז האינטרנטי על הסרט לפני צאתו שגרם לציפיות רבות לקראת יציאתו.

סרט הצחוקים והבירות של האחים וורנר, "Beerfest", נכנס היישר למקום הרביעי. הוא עוקב אחר עלילותיהם מעוררות ההשראה של שני אחים אמריקנים המתאמנים לקראת תחרות שתיית בירה בגרמניה. הוא הכניס השבוע 6.5 מיליון דולר.

"Idlewild", סרטם אנדרה בנג'מין ואנטואן איי. פאטון, צמד ההיפ-הופ אאוטקאסט, נכנס בשבוע הראשון להקרנתו למקום ה-9 ברשימה עם הכנסה של 5.9 מיליון דולר. הסרט, שעלילתו מתרחשת במועדון לילה בתקופת היובש בארצות הברית, משלב סווינג וג'אז עם ראפ ואר אנד בי.

בסופו של יום, התפוקה ההוליוודית הצועדת על הגבול הדק שבין המאגניב והביזארי ממש, מקשה קצת על הצופים להגיע לאולמות. מכירת הכרטיסים ירדה יחסית לשבוע המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully