וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום קרוז מוצא מימון

מור שני

29.8.2006 / 12:53

לאחר שאולפני פראמאונט זרקו אותו, בשל "התנהגות בלתי מקובלת", חתם הכוכב הקוקו עסקת מימון עם איש העסקים דניאל שניידר

ירידתו מהפסים של טום קרוז, הצליחה להרגיז את אולפני פראמאונט מספיק, עד שמנהליה החליטו בשבוע שעבר להיפרד מהכוכב המקפץ על הספות לאלתר. אולם, על אף תסמיני גיל המעבר שלו, קרוז עדיין יודע לעשות עסקים - אתמול הודיע הכוכב הכי רווחי בהוליווד כי חתם על עסקת מימון לשנתיים עם איש העסקים דניאל שניידר.

מערכת היחסים המתוקשרת של קרוז עם קייטי הולמס, אמנותו הפולחנית בסייטולוגיה ויציאתו הפומבית נגד הכוכבת ברוק שילדס ותרופות נוגדות דיכאון, גרמו לפראמאונט להפסיק באופן פתאומי את חוזה המימון עם חברת ההפקות שלו ושל שותפתו לעסקים פאולה ווגנר, על אף רווחיותיו המוכחת של הכוכב.

העסקה החדשה נחתמה בין קרוז ווגנר ובין חברת FIRST & GOAL LLC, שתכסה את ההוצאות הכלליות של חברת ההפקות כולל משכורות, ואת הוצאות הפיתוח לסרטים החדשים.

ההשקעה תגיע לסכום של כ-10 מיליון דולר בשנה, ותאפשר לקרוז להמשיך לפתח סרטים -סביר להניח שרובם בכיכובו- ולהציע אותם לאולפנים גדולים שייכסו את הוצאות ההפקה הממשיות. כמו כן, יצטרכו קרוז ווגנר למצוא לכל סרט חברת הפצה שתפיץ את סרטיהם.

לפני שפראמאונט החליטו להיפרד מקרוז, משא ומתן בין קברניטי החברה והכוכב הניב הסכם לא חתום במסגרתו היו אמורים פראמאונט לממן את חברת ההפקות של קרוז בסכום נמוך בהרבה מזה שהשיג כעת - כשני מילין דולר.

"זה נותן לנו הזדמנות לעבוד עם כל האולפנים ולהרחיב את בסיס העבודה" אמר שניידר לסכנויות הידיעות אחרי חתימת העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully