וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבקי ה-WWE מגיעים בכל זאת

דפנה ארד

29.8.2006 / 14:38

שלוש שעות של מכות ופירוטכניקה הן הדרך הטובה ביותר לשכוח מההשלכות של מלחמת לבנון השניה

כוכבי [[WWE]] מקיימים את הבטחתם: בעקבות הלחימה בלבנון המתאבקים הגבריים והחזקים השתפנו, עשו מעשה "דפש מוד" וביטלו את הגעתם, והבטיחו לפצות את הקהל הנאמן שלהם. עכשיו הם מגיעים.

כוכבי ה-WWE האהובים, המעודדים אלימות קשה, מבויימת ומהירה, עם פיצוצים ברקע יגיעו לישראל ב-14-15 בספטמבר, בהשקעה של מיליון דולר, עם 60 אנשי צוות של התוכנית "סמקדאון".

הכוכבים במשקל הכבד מגיעים לארץ אחרי סיבוב הופעות בארה"ב, יפן, אוסטרליה, ניו זילנד, תאילנד ואיטליה. נקווה שהם לא מותשים.

בין הקרבות המתוכננים: ב-14 בספטמבר יגן קינג [[בוקר טי]] על תואר אלוף העולם שלו בקרב משולש מול [[בטיסטה]] ו[[קורט אנגל]] (בהנחה שההשעייה שלו על לקיחת סמים אסורים תבוטל), [[ריי מיסטריו]] ימשיך ללכת מכות עם חברו הטוב לשעבר צ'אבו גררו, פינלי ו[[בובי לאשלי]] יחברו יחד להלחם נגד וויליאם ריגל ומיסטר קנדי, מאט הארדי יתאבק עם גרגורי האלמס, קנדריק ולונדון יגנו על תואר האליפות שלהם מול קי.סי ג'יימס וסטיבן איידול,ואפילו נזכה לראות קרב בנות בין ג'ילייאן הול למישל מק'קול.

למחרת יעורבבו אותם מתאבקים לסבב קרבות נוסף, כשבמרכזו בטיסטיה וריי מיסטריו בקרב זוגות מול קורט אנגל וקינג בוקר וקרב חזיות ותחתונים (כן. זה מה שזה נשמע) בין שתי הכוסיות שהלכו מכות רק יום קודם לכן.

בהפקה אומרים שקלפי האיסוף של ה-WWE עם תמונות המתאבקים מכרו עד היום בישראל למעלה מחצי מיליון מעטפות וכרגע אין סחורה בחנויות. אז תתחילו לאסוף בולים, ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully