וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינק 182 מתפצלים

דפנה ארד

30.8.2006 / 11:50

בואו נדבר במספרים: שני שליש מחברי להקת בלינק 182 ז"ל מקימים להקה חדשה בשם (44+). השליש הנוסף הקים להקה מתחרה.

תשכחו לגמרי מבלינק 182. השמועות על פירוק הלהקה היו נכונות, ועכשיו תאלצו להתמודד עם שתי להקות מאותה ביצית, לאחר שחבריה התפצלו להרכבים (44+), ו-Angels and Airwaves.

בלינק 182 הייתה מורכבת משלושה חברים: טום דה-לונג, מארק הופוס, וטראוויס בייקר.

אחרי כמה אלבומים, שנמכרו כמו לחמניות חמות, קליפים באם.טי.וי ומעריצות בטאיוואן, התחילו הבעיות. כל אחד מהחברים חשב שהוא הכוכב האמיתי של הלהקה והתנסה בכל מיני פרוייקטים.

חלק מהפרויקטים היו מוצלחים ממש, כמו "The Transplants", חלקם פחות. למרות כל נסיונות ההפיכה, הלהקה המשיכה להוציא להיטים נוגים בקצב נאה.

עכשיו הם התפצלו סופית לשניים. מארק הופוס וטראויס בייקר, פתחו להקה, על שם קידומת החיוג הבריטית שהיא (44+). אנחנו נותנים חודש, אגב, להקמת להקה ציונית בשם (972+). הספירה לאחור החלה.

החבר השלישי בבלינק 182 המפורזת, טום דה-לונג, לא חותם בלישכה. למעשה, בגללו התפרקה הלהקה. הוא פתח הרכב מתחרה בשם "Angels & Airwaves".

(44+) מבטיחים שבאמצע נובמבר תוכלו כבר להוריד, או באווירת רטרו - לקנות, את האלבום הראשון שלהם, "כשליבך יפסיק לפעום". ישמע מאד כמו הלהקה ההיא... בלינק 182.

"אנחנו לא נפרדים מהעבר שלנו, אבל אנחנו גם מתקדמים הלאה, כמו שצריך לעשות כל מוזיקאי", סיפר מארק הופוס לסוכנויות הידיעות.

את האלבום יפיק מפיק האלבומים הקודמים של בלינק 182, ג'רי פין.

את (44+) תוכלו לתפוס בפעם הראשונה על במה ב-14 באוקטובר במסגרת פסטיבל "Bamboozle Left" בקליפורניה. באותו כרטיס תוכלו גם לתפוס את Yellowcard, Brand New, Thrice וקצת אימו לנשמה מבית דשבורד קונפשיונלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully