וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצלחה של OK

ג'יי רונן

30.8.2006 / 13:28

להקת "OK Go" מפלורידה הפכה להצלחה כובשת ב-YouTube, במינימום השקעה. בינתיים נרשמו אצלם 4 מיליון כניסות והזמנה להופיע בטקס פרסי MTV

עזבו אתכם מהפקות המגה-תקציביות של וידאו קליפים לג'סטינים וג'נטיות למינהם. להקת "OK Go" הוכיחה שוב שכל מה שצריך זה מצלמת וידאו פשוטה ומספר תנועות מדליקות שאחותו של הזמר תכננה לכם... והנה אתם כוכבי על בעולם הויראלי המקוון.

הלהקה העלתה לרשת לפני כשנה וידאו קליפ לשיר "A Million Ways" שזכה ל-9 מיליון הורדות, בו ארבעת חברי הלהקה מבצעים תנועות אוויליות אך מתוזמנות. שיר נוסף שלהם, "Here It Goes Again", הם צילמו במרתף של אחותו של הזמר, שהחליטה לשדרג את התזמון שלהם ע"י תנועה של החברים על הליכונים. התוצאה עלתה לאתר YouTube ב-31 ביולי, 2006, וכבר זכתה ל-4 מיליון צפיות ונכנסה ל-25 הקטעים הנצפים ביותר באתר, ובנוסף לא נעלמה מעיניהם של אנשי המקצוע. מקצוע הריקוד כאמור.

חדשות MTV סיפרו ללורי אן גיבסון, הכוריאוגרפית של אשר, מיסי אליוט, אלישיה קיז וג'סיקה אלבה על הקליפ, והיא פשוט השתגעה עליו. עד מהרה הוזמנו חברי הלהקה להופיע ב-VMA, טקס פרסי הוידאו של MTV ביום חמישי השבוע. לא ברור מה הם יעשו בדיוק על הבמה, אך מה שבטוח הוא שהם התאמנו בשבוע האחרון בסטודיו לריקוד המפורסם של אלווין איילי בניו-יורק.

למרות שזכו לפרסום בעיקר כ"להקת הרקדנים המגוחכים", ההצלחה נתנה בעיטה טובה למעלה למכירות של האלבום שלהם, "Oh No", שיצא כבר לפני שנה, מה שאומר שגם סיבוב הופעות נוסף מתוכנן לסוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully