וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך תיירים חדש לתל אביב משחק אותה מגניב

דפנה ארד

6.9.2006 / 13:08

ספר חדש יוביל את התיירים לוויסקי-א-גוגו, לארמדילו, ולברקפסט קלאב. לאן אנחנו נלך?

במקום להכיר אנשים מגניבים בעיר ולשאול אותם לאן האנשים המגניבים יוצאים, ספר חדש יענה לתיירים הקולים מחו"ל על כל השאלות. מדריך העיר תל אביב החדש, שיצא בשפות אנגלית וצרפתית, מציג את תל-אביב העדכנית, ומראה לתיירים איפה התל אביבים אוכלים ואיפה הם מבלים.

הוא מוביל את התיירים לאברקסס, לארמדילו, ולברקפסט קלאב. השאלה שהיו צריכים לשאול את עצמם האנשים בהוצאת הספרים "קרוספילדס פאבלישינג" היא האם אנחנו רוצים לראות במקומות האלה תיירים?!

חוץ מלהמליץ, הספר גם מפתיע עם תובנות על האזורים הצפוניים של העיר. בספר ניתן ללמוד כי "צפון תל אביב הוא אזור סולידי בורגני ואשכנזי, שקט, ירוק, ודי משעמם".

וזה לא משנה בכלל אם זה נכון או לא נכון, התיירים צריכים ללמוד את זה על בשרם. מבחינתנו, שיסתובבו באזורים עליהם ממליצים ספרי התיירות המיושנים, כמו למשל אזור כיכר המדינה עד שהעקבים שלהם יישרפו, רק שלא יהרסו לנו את חלקות האלוהים שלנו.

המדריך מאורגן על פי אזורים וקטגוריות וכולל מפות שיעזרו לתיירים המטרידים להביא את עצמם למקומות המגניבים של הישראלים וכולל המלצות, ותמונות שגורמות לתל-אביב להראות לפחות כמו לונדון.

הספר מכוון להפצה בערים גדולות ברחבי העולם ובחנויות של ספרי אמנות ועיצוב. נקווה שלא יגיע לאמריקאים השמנים עם המצלמות המתקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully