וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל התשובות לכל השאלות

דפנה ארד

7.9.2006 / 14:27

בנה של שולמית אלוני נבחר לאחד מ-112 ה"מוחות הגדולים", שישבו בסוף השבוע הזה ויענו על 100 השאלות המהותיות ביותר לדורנו.

ארוע הטריוויה של הקיץ יקרה בשבת הקרובה בה ישבו בכיכר ברלין, כאשר יפגשו 112 אמנים, יוצרים ופעילים הומאניסטיים בעלי השפעה שנבחרו לייצג את ה"מוחות הגדולים" בעולם.

כל אחד מהם, במקביל, יענה על 100 השאלות החשובות ביותר לדורנו, כפי שנבחרו באתר האינטרנט הרשמי של הפרוייקט, אליו גם יועלו התשובות בסוף האירוע. בנוסף, לכל אחד מהמשתתפים תופנה מצלמה אישית ומיקרופון.

את האירוע ינחו השחקן האמריקאי וויליאם דפו והאקטביסטית הניגרית, הפסאט אביולה.

את ישראל ייצג אודי אלוני, שישב בשולחן ליד אנשים כמו האמן רובי קנאל, האצנית הקנייתית טגלה לורופה, איש מונטי פייטון - טרי גיליאם, נגן הקלרינט גיורא פיידמן, ביאנקה ג'אגר (האקסית של מיק), ונשיא האוניברסיטה העברית לשעבר, אבי פרימור.

למען הטוקבקיסטים מבינכם, הנה דוגמאות לשאלות שישאלו בארוע:
1. מה היא ההמצאה החשובה ביותר באלפיים השנים האחרונות?
2. מדוע אנחנו נותנים לתאגידים כל כך הרבה כח?
3. מדוע מים לשתיה יקרים יותר מדלק בחלק מהמדינות בעולם?
4. מה אפשר לעשות נגד עוני במדינות העולם השלישי?

אודי אלוני, מוציא לבתי הקולנוע ב-21 לספטמבר, ערב ראש השנה, את סרטו העלילתי הראשון "מחילות" בכיכובם של איתי טיראן, קלרה חורי, מוני מושונוב, ומכרם חורי.

עבודותיו של אלוני הוצגו בעבר במוזיאונים ובגלריות בארץ ברחבי העולם. בין יצירותיו החשובות "פרהסיה" The Book Of Sham ו-Re-U-Man, פרויקט אינטראקטיבי שהוצג לקהל לראשונה במוזיאון המטרופוליטאן בניו יורק, וכעת מוצג במוזיאון ישראל בתערוכת הנושא "צלם אלוהים".

בשנות השמונים אלוני ייסד את גלריה בוגרשוב המיתולוגית, שהיוותה מרכז חלוצי של מחשבה פוליטית ואמנותית רדיקאלית. בארצות הברית במקביל לפעילותו האמנותית והאינטלקטואלית אלוני שינה את תפיסת פרסום החוצות בניו יורק ובעולם כולו והקים את חברת מגה ארט. הניו יורק טיימס כתב עליו "האמן ששינה את המראה של העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully