וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנגו לשניים

דפנה ארד

10.9.2006 / 16:58

להקת הטנגו של מיגל אנחל זוטו מארגנטינה תגיע לסיבוב הופעות בישראל, ותראה לכל אלה שמשחקים אותה בטלוויזיה, איך עושים את זה כמו שצריך

טנגו פור דוס מארגנטינה - טנגו לשניים: מופע של 14 רקדנים שישה נגנים, עשרות תלבושות, תפאורה, ומסכי וידיאו יגיע לארץ ויעבור בתל אביב, ירושלים וחיפה.

הרקדן והכוריאוגרף מיגל אנחל זוטו יצר מופע המתאר את התפתחותו של ריקוד הטנגו, מהטנגו המסורתי של ראשית המאה ה-20, דרך הזוהר של שנות ה-30 וה-40 ועד לחוויית המחול הבינלאומית, הטנגו המודרני. מהריקודים שהתפתחו בבית הזונות של בואנוס איירס ועד לרוקדים בבתי הקפה, הסגנונות השונים, ההשפעות המוסיקליות והתנועות השונות.

מיגל אנחל זוטו, יוצר המופע, הכוריאוגרף והרקדן הראשי, נבחר לאחד משלושת רקדני הטנגו הטובים ביותר במאה ה-20. זוטו נולד למשפחה של רקדני טנגו, והחל לרקוד כבר בגיל הנעורים. ב-1988, ביחד עם שותפתו באותה תקופה, מילנה פלבס, הקימו את הלהקה טנגו פור דוס, ויצרו את המופע "מחווה לגרדל". המופע זכה להצלחה רבה, וב-1993 יצרו את "ריחו של הטנגו", שביסס את מעמדו של זוטו ככוכב טנגו בינלאומי. זוטו זכה בשורה ארוכה של פרסים.

ב-2006 נערכה הבכורה של המופע ,"טנגו פור דוס - המיטב", הכולל קטעים הנבחרים מתוך מופעי הלהקה ומספר את ההיסטוריה של מחול הטנגו, בשילוב קטעי וידיאו היסטוריים, מוזיקה חיה וטקסט, שיהיה כולו בעברית.

איפה ומתי?

תל אביב, המשכן לאמנויות הבמה: חמישי 2/1, שישי 3/11, מוצ"ש 4/11

ירושלים, אולם שרובר: שני 6/11

חיפה, מרכז הקונגרסים: שלישי 7/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully