וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: גיא ומאשה ניצחו

12.9.2006 / 7:36

למרות הפייבוריטיות של חיים ואנה, הקהל של "רוקדים עם כוכבים" אהב את הזוג האנדרדוגי. ארונוב שוב נאלצה להסתפק במקום השני, כמו בשנה שעברה

(הסלב) גיא אריאלי ו(הרקדנית) מאשה טרויאנסקי ניצחו אמש בעונה השנייה של התוכנית "רוקדים עם כוכבים". גיא ומאשה התחרו בגמר נגד זוג הסופר-על (הסלב) חיים רביבו ו(הרקדנית) אנה ארונוב, שנדמה כי נתפרו מתחילת העונה לניצחון בטוח. ועם זאת, הקהל היה בעד גיא ומאשה – והעניק להם את הניצחון.

ארונוב זכתה, אם אפשר לקרוא לזה כך, זו הפעם השנייה, להסתכל על המקום הראשון מלמעלה ולהכיר את המקום השני מקרוב. גם בשנה שעברה היא הייתה מועמדת בטוחה לניצחון, אך היא ובן זוגה סמי הורי נעקפו בסיבוב (בורג כפול) על ידי המנצחים דאז, אורון דהן ואליענה בקייר. אמש, כשהודיעו על הזוכים, עזבה אנה את הרחבה.

במהלך התוכנית ביצע כל זוג 3 ריקודים. קאדר השופטים דווקא העדיף את הזוג המלכותי חיים ואנה (114 נקודות מול 108 לגיא ומאשה), אך הציבור נתן קולו והכריע את הכף.

ואל דאגה, הקהל לא נותר יתום אחרי לכתה של התוכנית: בקרוב יחלו החישובים וההתלבטויות באשר לעונה השלישית של הריאליטי הסוחף. בינתיים אפשר להתנחם ולראות את קושניר (המעצבן קמעה) ב"החיים זה לא הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully