וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול ואמאל'ה הזוכות הגדולות

דפנה ארד

13.9.2006 / 23:25

הסדרות המוערכות לקחו את הפרסים הגדולים בעוד טקס נטול הפתעות. דפנה ארד ישבה ליד יודה ונינט, ושרדה

טקס הענקת פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה בתחום היצירה הטלוויזיונית התקיים הערב באולפני הרצליה, והפריע לשלוות העיר השקטה עם הרבה נצנצים, פלאשים, ופוזות. הזוכות הגדולות היו "אמא'לה", שגרפה את כל חמשת הפרסים בקטגורית הדרמה-הקומית, ו"בטיפול", שגרפה שישה פרסים בקטגוריות השונות. מלבדן, כל הדברים הברורים מאליו קרו.

שוב, בפעם המיליון, "ארץ נהדרת" הוכתרה כתוכנית הבידור של השנה ושוב, "ערב טוב" עם גיא פינס לקחה את התואר תוכנית מגזין הבידור והפנאי. הגדיל לעשות פינס, שגריר של רצון טוב מטעם HOT, כשברשימת התודות שלו כלל את הזכיינית YES על שניסתה להעמיד לו תחרות.

הטקס סוקר בקפידה על ידי צוות "ערב טוב" של גיא פינס, אך במהלכו היתה נציגות חזקה למתחרים, "יס וואי", עם הילה נחשון ואביעד קיסוס שהגישו פרסים שונים.

אותם אנשים באו והלכו מהבמה המפוארת, המקרה הברור ביותר לכך היה תיקי דיין, שבאה להגיש פרס, ונשארה על הבמה כדי לקבל אותו מידי עצמה, על "אמא'לה".

הקהל הורכב מכל אנשי תעשיית הטלוויזיה, על כוכביו, מפעיליו, וחיים יבין. השולחנות עם המפות הלבנות והיינות הלבנים נראו כמו הרחבה של ה"קנטינה".

ככה יפה לאחר?

מה עם נינט ויהודה, העם שואל? ובכן הם אחרו לטקס ולכן הושיבו אותם ליד העיתונאים. על עונש גרוע מזה לא היו יכולים לחשוב בקשת. כשאורנה בנאי עלתה לבמה להגיש פרס, מחופשת לנינט כפי שנראתה בגמר "כוכב נולד 4", כולל פאה קומפלט עם פוני שחור, ומעיל שחור מתנפנף עם חולצת סיינפלד מכווצת, נינט נקרעה מצחוק, כמו גם יהודה.

אבל כשחיים יבין הסביר על הבמה כמה טירוף היה סביב "חדווה ושלומיק", הוא השתמש במונח מסדר הפרופורציה "זה היה בתקופה שלא היו יהודה ונינט". אז, טייב לא יכלה להתאפק ושאלה את עצמה במיאוס:"מה הקשר?", התבאסה, תפסה את הפנים בידיים, ולגמה מכוס היין האדום שלה. יודלוי, טפח לה על השכם ועודד אותה.

לא ברור אם זה נכנס לפריים, אבל בפעם הראשונה שאנשי "אמא'לה" הוזמנו לבמה לקבלת פרס, יובל שגב רץ לבמה, עלה, הסתכל אחורה, ראה שהקולגות שלו עדין 50 שולחנות ממנו, והתיישב על הבמה עד שהגיעו.

עוד דבר מעניין שלא נכנס לפריים, ולא יכולתם לראות על מסך הטלויזיה, קרה בזמן הפרסומות. אסי דיין, השחקן הדרמטי שקיבל פרס על "בטיפול", היה במצב רוח לעשות קצת "פחד ותיעוב בהרצליה". אתם ראיתם את דיין עולה לקבל את הפרס מליאור אשכנזי, אגב, גם שחקן ב"בטיפול", אבל ניחא. אבא של ליאור לקח את הפסלון, הניח אותו על הרצפה, שרך שרוכים על הבמה, שאל את אשכנזי: "מה זאת המוזיקה המזוינת הזאת? זה של קשת או רשת?". לאחר מכן הודה לחברי האקדמיה ולעצמו על המשחק שלו בסדרה. ואז אתם יצאתם לפרסומות, וכל היושבים בקהל ראו את דיין קופץ חזרה לבמה ואומר שבזמנו הוא שילח את ביבי לעזאזל בטקס פרסים, ועכשיו, לצערו, כולנו הגענו לשם.

ארז טל בחר לעלות לבמה עם מצלמת וידאו קטנה ולצלם סרט ברכות-מפורסמים לבת-מצווה של קרובת משפחה שלו, למרות שזה לא היה חלק מהתסריט. שיהיה במזל.

דבר אחרון, בעיה בליהוק: כשחקניות המשחקות תלמידות תיכון, לבנות מ"השמיניה" יש ציצים יותר מדי גדולים, זה פשוט לא אמין.

כל הזוכים

תוכנית בידור: ארץ נהדרת 3

תוכנית מציאות: רוקדים עם כוכבים

דרמה מקורית: מלנומה אהובתי

תוכנית מגזין בתחומי התרבות והפנאי: ערב טוב עם גיא פינס

תוכנית אקטואליה: לונדון את קירשנבאום

השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית-דרמטית: אבי קושניר, "החיים זה לא הכל"

סדרת תעודה: ארץ המתנחלים

תוכנית אירוח: חוצה ישראל עם רינו צרור

צילום: מלנומה אהובתי

סדרת הדרמה הנאו-פסיכולוגית,"בטיפול", לקחה בגדול בקטגורית הדרמה.

סדרת דרמה: "בטיפול"

השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה: איילת זורר - "בטיפול"

השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה: אסי דיין - "בטיפול"

תסריט לסדרת דרמה: אורי סיוון, ניר ברגמן, אסף ציפור, יעל הדיה, דפנה לוין, ארי פולמן - "בטיפול"

הבימוי בסדרת דרמה: ניר ברגמן וחגי לוי - "בטיפול"
הסדרה "אמא'לה" בכיכובה של אורנה בנאי, היתה הזוכה הגדולה בקומדיות הדרמטיות.

סדרה קומית דרמטית: "אימא'לה"

השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית-דרמטית: אורנה בנאי - "אמאל'ה"

התסריט הטוב ביותר בסדרה קומית דרמטית: תמר מרום - "אמא'לה"

הבימוי הטוב ביותר בסדרה קומית דרמטית: רם נהרי - "אמא'לה"

תוכנית ילדים ונוער: "השמינייה"

השחקנית הטובה ביותר בסדרת ילדים ונוער: אלמה בן-זאב - "ראש גדול"

השחקן הטוב ביותר בסדרת ילדים ונוער: אדם הירש - "ראש גדול"

במאי בסדרת ילדים: רובי דואניאס - "השמיניה"

תסריט בסדרת ילדים: גיורא חמיצר - "השמיניה"

במסגרת הפרסים הטכניים חולקו הפרסים: מוזיקה מקורית בסדרה - "בטיפול"; צילום בסדרה - "מלנומה אהובתי"; איפור - "ארץ נהדרת"; עריכה - "פרשת השבוע"; עיצוב סדרה - "פרשת השבוע"; תלבושות - "פרשת השבוע"; אפקט וידאו וארט - "כתב פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully