וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל גיימן יחלק חתימות

דפנה ארד

14.9.2006 / 11:56

כוכב הקומיקס יגיע לארץ בסוכות כאורח הכבוד של פסטיבל "אייקון", וישמח לחתום לכם על חוברות הקומיקס המעולות שלו

לאחר תיאומים מסובכים שנמשכו שנים, כוכב הקומיקס ניל גיימן מגיע לארץ בסוכות כאורח הכבוד של פסטיבל "אייקון" למדע בדיוני ופנטזיה.

ניל גיימן הוא סופר, יוצר קומיקס ותסריטאי בריטי עטור שבחים, הנמנה בין גדולי הסופרים בז'אנר הפנטזיה בעולם כיום ("אלים אמריקאיים", "אבק כוכבים", "לעולם לא-עולם", "קורליין" ועוד). בעבור סדרת הקומיקס המופתית שלו, Sandman, הוא זכה בתשעה פרסי אייזנר (האוסקר של הקומיקס).

כעת הוא עוסק בתחום הקולנוע – לאחרונה יצא סרטו "מסכת המראה" וחמישה סרטים נוספים בעיבודו עומדים לצאת בשלוש השנים הקרובות (בהם עיבוד של שלושה מספריו לקולנוע)

פסטיבל אייקון הוא החגיגה השנתית של חובבי המדע הבדיוני, הפנטסיה ומשחקי התפקידים, להלן חנונים ומטאליסטיות. הפסטיבל, אשר חוגג עשור להקמתו, נערך בכל שנה בחול המועד סוכות ומרכזו בסינמטק ת"א.

אורי אביב מ"אייקון" סיפר הבוקר לוואלה! תרבות: "הזמנו אותו כבר לפני שנים, בסוף 2003. פנינו לשורה הראשונה של הסופרים והכותבים של הפנטזיה, בראשם ניל גיימן. אז, הוא אמר שהוא יכול להגיע רק ב-2006, והנה הוא בא."

לדברי אביב, גיימן לא פוחד מהמצב בארץ: "בזמן המלחמה הוא אמר שכל עוד מטוסים נוחתים בישראל הוא יגיע. הוא מבקר בהרבה מקומות בעולם. מעריצים יש לו בהרבה אזורים בעולם. כמדומני, הוא יהודי ויש לו קרובי משפחה בחיפה."

טרם הגיעו לארץ, בשבועות הקרובים, ניתן יהיה להשיג את מיטב יצירות הקומיקס של גיימן בחנות "קומיקאזה" ברמת אביב. במהלך ביקורו בארץ, באירוע מיוחד שיתקיים בחנות תינתן למעריציו הזדמנות נדירה לפגוש אותו באופן אישי ולהחתימו על יצירותיו.

אורי פינק: "אחד היוצרים המוערכים בעולם"

אורי פינק, יוצר סדרת הקומיקס האינסופית זבנג, שמח לשמוע שגיימן יגיע לארץ: "הוא אחד מגדולי יוצרי הקומיקס בעולם אי פעם, למרות שהוא זנח אותנו בשנים האחרונות. הוא ביגר את המדיום הזה בצורה ממש בולטת. הוא יצר המון המון דמויות וסדרות שהפנו את הקומיקס לקהל חדש לגמרי.

"הכי בולט זה Sandman. דמות שולית בעולמו של סופרמן ואקסמן, שהפך לסיפור מיתולוגי על אל החלומות. גיימן יוצר אגדות למבוגרים, עם סיפורים מאוד מורכבים שכוללים המון מילים."

פינק מוסיף: "זה שהוא זנח את הקומיקס לא הפתיע אותי באופן אישי. זה אחד שרואים שכשהוא כותב לקומיקס הוא קצת סובל, כי הוא כותב ממש סיפורים ארוכים ומסובכים, שיותר מתאימים להכלל בספרים."

פינק מודה: "יש לי חוברות סנדמן. את כולן, כמובן."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully