וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריאן פיית'פול לוקה

דפנה ארד

14.9.2006 / 15:37

סרטן השד לא מרחם על נשים מפורסמות, או על אלילות מהסיקסטיז, כמו הזמרת המיתולוגית

מריאן פיית'פול, הפאם פאטאל בת ה-59, אובחנה כחולה ב[[סרטן השד]], ודחתה את סיבוב ההופעות שלה שהיה אמור להתחיל בחודש הבא.

היום היא נשמעה מלאת תקווה ובהודעה לעתונות הצהירה כי: "יש לי אמונה מוחלטת ובטחון בצוות הרפואי המטפל בי. כמובן שאני אחלים, וארגיש טוב מתמיד, סיבוב ההופעות שלי, שיידחה לשנה הבאה, אני רוצה להבטיח למעריציי יהיה חגיגה אדירה".

הסרטן אובחן בשלביו הראשונים ביום שלישי השבוע. "המחלה אובחנה במהירות על ידי רופאים בצרפת" הצהיר נציגה של פיית'פול לתקשורת, רוב פרטרידג', והוסיף "יש סיכויים גדולים להבראתה במיידיות"

פרטרידג' סיפר בראיון לתחנת הרדיו של הבי.בי.סי: "היא היתה מאוד מדוכדכת כששמעה את ההודעה מהרופא. עכשיו היא במצב רוח קרבי, ונחושה להביס את הסרטן".

מריאן פיית'פול התחילה כשחקנית, ולתהילתה זכתה בשנות ה-60, כשהייתה חברתו הבלונדינית המדהימה של מיק ג'אגר מהרולינג סטונס. שמם התחבר לסיפורים על אורגיות, סמים, ומעצרים מתוקשרים. ג'אגר וקית' ריצ'רדס כתבו לה את שירה הראשון "As tears go by”, בשנת 1964, בעקבותיו היא עשתה הסבה והפכה לזמרת.

פיית'פול שחררה לרדיו מגוון להיטים, וגם שיחקה במחזות ובסרטים שונים. בתחילת שנות ה-70 היא התמכרה להרואין, חטפה התמוטטות עצבים, וניסתה להתאבד מספר פעמים. בסוף שנות ה-70 המציאה את עצמה מחדש עם קול חרוך ותדמית של אל-תקרא-לי-בובה.

אוטוביוגרפיה שפיית'פול פרסמה בשנת 1994, גוללה את סיפור היחסים שלה עם מיק ג'אגר. "הדבר הכי טוב שאפשר לקבל ממערכת יחסים גרועה, זה לצאת עם כמה שירים טובים ממנה".

האלבום האחרון של פיית'פול הוא אוסף להיטים שיצא בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully