וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 הצגות זכו בפרס לתיאטרון ילדים

18.9.2006 / 12:03

אתמול נערך לראשונה טקס הענקת פרסי הבמה להצגות ילדים ונוער בתיאטרון "מראה" שבקרית שמונה

טקס הענקת פרסי הבמה להצגות ילדים התקיים אתמול, בפעם הראשונה. בטקס, שנערך בתיאטרון "מראה" בתיאטרון קרית שמונה, הוכרזו שש ההצגות הזוכות ו-11 השחקנים והיוצרים הזוכים.

ההצגות הזוכות תצאנה במהלך החגים למסע הופעות בפני ילדי הצפון והוריהם במסגרת הפרויקט "תרבות בצפון עכשיו". ליוצרים ולמבצעים הזוכים יוענקו פרסים כספיים בשווי של 10,000 ¤ לכל קטגוריה.

בתחרות התמודדו 22 הצגות מתיאטראות שונים, ב-6 קטגוריות שונות לפי קריטריונים של שכבת גיל, הצגה גדולה והצגה קטנה. בקטגוריות השונות זכו ההצגות: "סבתא סורגת סיפורים" של תיאטרון הקרון, "אבטיח" של תיאטרון "מדיטק" החולוני, "ליצן החצר", של תיאטרון אורנה פורת בבימויו של ישראל גוריון, "יחיד במינו" של התיאטרון ארצי לנוער, "תמונה משפחתית" של תיאטרון הקיבוץ, ו"אליפים" של תיאטרון מדיטק.

רשימת השחקנים והיוצרים שזכו בפרסים:

קבלו רשימה חלקית של הזוכים:

בקטגוריית שחקנית השנה זכו שתי שחקניות: וידאד סרחאן (פרח אדום) מתיאטרון ג'בינה, ודינה בליי (גטו), מהתיאטרון הארצי לנוער. יוסי ואסה ושי בן עטר זכו בקטגוריית "מחזאי השנה" על "יחיד במינו" של התיאטרון הארצי לנוער. בקטגוריית במאי השנה זכה ישראל גוריון (ליצן החצר). בפרס ליוצר בתחילת דרכו של השנה זכה רועי אסף ("יחיד במינו" ו"מלך ההר") מתיאטרון הנפש. בקטגוריה הפרס למפעל חיים זכתה פנינה גרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully