וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דה רוק שולט בסופש חלש

18.9.2006 / 13:46

אין סיבה טובה ללכת לראות סרט בבתי הקולנוע בארצות הברית. הסרטים על הפנים - וההכנסות על הפנים

סוף שבוע חלש מאוד בבתי הקולנוע בארצות הברית הכניס היישר למקום הראשון את הסרט "Gridiron Gang". דרמת הפוטבול בכיכובו של המתאבק שהפך לשחקן דווין ג'ונסון, או בכינויו בזירה "דה רוק", הכניסה 15 מיליון דולר. בסרט, דה רוק מדריך קבוצת פוטבול בבית מעצר לנוער עבריין, ומשנה להם את החיים.

למרות ציפיות גבוהות מהסרט "The Black Dahlia" של בריאן דה פאלמה, בכיכובם של ג'וש הרטנט, וסקרלט ג'והנסון, הסרט נחת רק במקום השני, עם הכנסות של 10.4 מיליון דולרים. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי של רצח שחקנית הוליוודית שקרה בשנת 1947.

הסרט שישב בשבוע שעבר במקום השני, "הוליוודלנד" בכיכובו של בן אפלק, התרסק השבוע במקום התשיעי עם הכנסות של 2.7 מיליון דולר. שני הסרטים עוסקים בפרשיות הוליוודיות אפלות מהעבר. עוד שני סרטים בטבלה עוסקים בפוטבול. מה הם חושבים לעצמם באולפנים? שאנשים ילכו לשני סרטים באותו הנושא באותו השבוע?

במקום השלישי סרט האנימציה Everyone's Hero שהכניס השבוע 6.2 מיליון דולר. הסרט הופק בהתחלה על ידי כריסטופר ריב עד שמת. אלמנתו דנה המשיכה בעבודה על הסרט עד למותה במרץ האחרון.

"הנשיקה האחרונה" סרט על קבוצת חברים בני 20 פלוס המפחדים ממחויבות, הגיע בסוף השבוע למקום הרביעי, עם הכנסות של 4.7 מיליון דולר. הסרט יוקרן בישראל ב-12 לאוקטובר.

הסרט היחיד שנכנס לחמישיה הפותחת, למרות שלא הוקרן לראשונה בסוף השבוע, היה The Covenant , שהתייצב במקום החמישי. הוא הגיע לשם בנחיתת אונס מהמקום הראשון בסוף השבוע שעבר.

אין בשורה מכיוון הקולנוע. מה משדרים עכשיו בטלויזיה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully