וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים את הגיטרה של מדונה?

דפנה ארד

19.9.2006 / 10:50

הנערה החומרנית נתנה גיטרה במתנה לאחד מעובדי הבמה שלה. לאחר שאיבד את נכסיו בהוריקן קטרינה הוא נאלץ למכור אותה באי-ביי. סיפור קורע לב, למען האמת

טכנאי הגיטרות של מדונה מוכר גיטרה שיוצרה במיוחד עבור כוכבת הפופ. מדונה נתנה את הגיטרה לטכנאי, ג'ון גרינסוולד, אחרי סיבוב ההופעות כתודה על שירותיו וחתמה על הגיטרה השחורה עם טוש זהוב "באהבה, מדונה". . כעת הגיטרה, מסוג "גיבסון לס פול", תעלה למכירה פומבית באי-ביי ב-6 באוקטובר. אי ביי, הוא אתר מאוד לא אקסקלוסיבי – ולכן, גם אתם תוכלו להציע מחיר.

לפי האתר Tmz.com, גריסוולד הוא אחד מהרבים שמצאו עצמם חסרי קורת גג כשסופת ההוריקן קטרינה השתוללה באמריקה בשנה שעברה. הקומה הראשונה של ביתו הוצפה לגמרי ורוב החפצים שלו נהרסו. גריסוולד מודה שהוא לא מתלהב להיפרד מהגיטרה היקרה שקיבל, אבל בעיות כלכליות והמחסור שהוא ומשפחתו נמצאים בו כרגע הפכו את זה להכרחי.

הגיטרה הזו היא הכלי הראשון שמדונה ניגנה עליו בסיבוב ההופעות "Drowned World”. היא תימכר, כמובן, עם המיתרים המקוריים עליהם פרטה כוכבת הפופ, כך, שאם תעמדו במחיר ותרכשו אותה לעצמכם, תוכלו לנגן על הגיטרה של מדונה, ללבוש את חזיית הפירמידות שלכם, ולבלבל את המח על קבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully