וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקדמה צאת הסרט "אדמה משוגעת"

דפנה ארד

19.9.2006 / 16:56

בעקבות הזכיה בפרס אופיר לסרט הטוב, ייצא סרטו של דרור שאול לאקרנים מוקדם מהצפוי. בשלישי הבא יוכרע מי ייצג אותנו באוסקר הזר

הסרט "אדמה משוגעת" של דרור שאול, שהיה אמור לצאת לבתי הקולנוע רק בדצמבר, יוקרן בבתי הקולנוע 'לב' מיום חמישי הקרוב בהקרנות טרום בכורה, ובכל הארץ מיום חמישי הבא.

בסוף השבוע זכה "אדמה משוגעת" בקטגוריית הסרט הטוב ביותר בטקס פרסי אופיר, יחד עם הסרט "אביבה אהובתי" של שמי זרחין - שיצא כבר לאקרנים. להפתעת כולם, שני הסרטים קיבלו מספר זהה של קולות.

לפני זכייתו בפרס, הוקרן "אדמה משוגעת" בפני חברי האקדמיה בשלוש הקרנות בלבד, כך שלא כל המצביעים הפוטנציאלים ראו אותו. כעת, כדי להגדיל את הסיכויים של "אדמה משוגעת" להשלח להוליווד (רק אחד יוכל לייצג את ישראל כמועמד פוטנציאלי לאוסקר הסרט הזר), נעשה מאמץ גדול מטעם ההפקה להשלים את הקרנות האקדמיה. המצביעים קיבלו שבוע שלם לצפות בסרטים, ולהשלים את הצבעתם. ההצבעה תיסגר ביום שלישי הבא.

בניגוד להצבעה הקודמת, בין חמשת הסרטים החזקים, עכשיו השאלה הנשאלת איננה איזה סרט טוב יותר, אלא באווירת קדם-אירוויזיון, איזה סרט יאהבו יותר בהוליווד. סיפור התבגרות של ילד לאמא חולת נפש, המתרחש בקיבוץ בנגב, כמו ב"אדמה משוגעת", או סיפור של טבחית קשת יום המנסה לעשות הסבה מקצועית ולהפוך לסופרת כמו ב"אביבה אהובתי".

אם כך, מיום חמישי תוכלו גם אתם, שאינכם חברים באקדמיה הארץ-ישראלית לקולנוע, לצפות בשני הסרטים ולהחליט (בלב) מהו סרט השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully