וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו מתנצל ופורש

20.9.2006 / 21:25

הכוכב הנולד, שסבל מעליהום תקשורתי מאז זכייתו, התנצל על דבריו בימים האחרונים, ביקש סליחה גם מצביקה הדר, ושיא דבריו: אני לוקח פסק זמן ומפסיק להופיע

"החלטתי לקחת אחריות על מה שעשיתי, לוותר על ההופעות ולקחת פסק זמן...", כך אמר ג'קו אייזנברג הערב על במת טקס פרסי "אנשי השנה" ששודר בערוץ 2 " בימים האחרונים יצא שהכעסתי ואכזבתי והכאבתי להרבה אנשים. אני מאוד מאוד מאוד מצטער על זה".

במהלך המופע עלו שלישיית הפיינליסטים של "כוכב נולד 4" לבמה, וביניהם אייזנברג, זוכה התחרות, שסבל מעליהום תקשורתי בימים האחרונים. אייזנברג, ששחרר כמה התבטאויות "אומללות" לאוויר העולם במספר ראיונות שנתן, זכה לקיתונות רותחין מצד אנשים רבים, ביניהם פוליטיקאים ואנשי ציבור, וחברת "הליקון" אף הודיעה שהוא לא יוציא אלבום תחת חסותה, למרות ההבטחה המוקדמת.

אייזנברג דיבר לפני הופעת השלישייה, והתייחס למהומות שסבבו את חייו לאחרונה: "בימים האחרונים יצא שהכעסתי ואכזבתי והכאבתי להרבה אנשים. אני מאוד מאוד מאוד מצטער על זה, במיוחד מול המשפחות השכולות, אני ממש מצטער על זה, ולא רציתי לפגוע באף אחד.

"בנוסף, רציתי לבקש גם סליחה ממישהו שהלך איתי לאורך כל הדרך והחזיק לי את היד – צביקה הדר" הוסיף אייזנברג ואמר, "החלטתי לקחת אחריות על מה שעשיתי, לוותר על כל ההופעות ולקחת פסק זמן". אייזנברג התנצל בפני מאיה ורפאל שעמדו לצידו, וחתם באיחולי שנה טובה לכולם. "כל שנותר הוא לאחל שנה טובה לכולם ולשיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully