וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנים נכים בפסטיבל 100% אמנות

21.9.2006 / 13:17

גם על כיסא גלגלים אפשר לשיר, וליצור, ושום מוגבלות לא יכולה לעצור אמן. הפסטיבל יתרחש באוקטובר בנמל תל אביב

בארץ יש אמנים ומוזיקאים נכים ומוגבלים רבים היוצרים אמנות ועושים מוזיקה, ובפסטיבל 100% אמנות, הם סוף סוף מקבלים במה, סוג של העדפה מתקנת. הפסטיבל ייפתח ב-17 לאוקטובר בנמל תל אביב.

בערב הפתיחה יעלה במועדון ה'ז שבלול המופע "לראות סיפור", מחרוזת סיפורים שמשלבת פנטומימה ושפת הסימנים, ותתורגם סימולטנית לחרשים ולשומעים. באותו יום תעלה גם הפקת מחול בשיתוף עם פסטיבל כרמיאל, בה רקדנים עם מוגבלויות יופיעו לצד להקות מוכרות.

ביום השני לפסטיבל, יערך המופע "שיקוי בנמל", בהפקה משותפת עם האופרה הישראלית, "שיקוי אהבה" של דוניצטי. אל שלושת סולני האופרה יחברו 5 להקות מחול ו-3 חבורות זמר עם מוגבלויות שונות בשיתוף תזמורת סימפונט רעננה .

את הפסטיבל ינעל המופע "שילובים", פרוייקט בו יופיעו על במה אחת בדואטים ובהרכבים משולבים זמרים ואמנים "רגילים" יחד עם זמרים ואמנים עם מוגבלויות. פזית גל-ער תופיע בערב סיום הפסטיבל בשירים משותפים עם גידי גוב ועם דין-דין אביב אותה הכירה במסגרת הלימודים בבית הספר למוזיקה "רימון". גל ער, הסובלת מבעיות מוטוריות קשות, התגלתה על ידי שלומי שבן והשניים עשו מופע משותף עם אורחים רבים בשנה שעברה ב"צוותא", פזית, הקוראת לעצמה "ג'ניפר המוגבלת", ו"התופעה בהופעה" תוציא בקרוב אלבום ראשון משיריה המקוריים.

עוד יופיעו: דוד דאור ואלה אוחוטין, דני סנדרסון ונילי זיידל, יהודה סעדו ודדי גל, רותי נבון ורמי עמר, להקת שקטק במופע משולב עם זהבה פדנס ואורן ברייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully