וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אשכנזי יקריא

דפנה ארד

25.9.2006 / 11:22

תסריט לסרט ילדים חדש, "אילי ובן", ייחשף בפני הקהל בפסטיבל הבינלאומי לסרטי ילדים ונוער בסינמטק תל אביב. דליה שימקו, גדעון שמר, יגאל נאור וליאור אשכנזי יקריאו

בפסטיבל תל אביב הבינלאומי לסרטי ילדים ונוער רוצה למשוך הרבה צופים. את העוללים קל למשוך עם גלידה חינם, סרטי ילדים, ורחבת משחקים. אבל עד שיבנו כיסא גבוה למושב הנהג, ויורידו את גיל המינימום לרשיון נהיגה ל-3, גם אמהות צריכות דברים מפתים כדי להטריח את ישבנן האגסי לאזור הזה של העיר. מפתים כמו ליאור אשכנזי למשל.

אשכנזי, יחד עם השחקנים דליה שימקו, גדעון שמר ויגאל נאור יקריאו תסריט לסרט חדש שיקרא "אילי ובן". זו אחת מהפגישות הראשונות של הצוות, עוד הרבה לפני הצילומים, שיתקיימו באפריל 2007.

מה שתראו על הבמה יהיה שילוב של רבע הצגה עם שמינית סרט, כשאת הוראות הבימוי בין הסצנות יתאר אלכס אנסקי, וברקע יוקרנו צילומים מתחלפים של לוקיישנים שונים בהם מתרחשות הסצנות השונות, בליווי אפקטים מוזיקליים.

כשמפיקים סרט קשה לצפות מה יהיו תגובות הצופים למתרחש על המסך, במיוחד כשמדובר בילדים ולא במפיקות גרושות שמוחאות כפיים בסיום צילום סצינה.

תגובות הקהל בהקראה המיועדת, יובילו לשינויים בתסריט, ולחידוד בדיחות, מתוך הידיעה שילדים לא ישמרו את חוות הדעת שלהם לעצמם בבטן עד לסוף הקראת התסריט - אז כולם ירוויחו מהתגובות, הלחשושים והצחקוקים. חוץ מזה, במקרה שמתחיל לשעמם בפנים, זכרו שמחלקים בחוץ גלידה חינם.

לאחר חשיפתו בפסטיבל בתל אביב, ישתתף התסריט של "אילי ובן" בפסטיבל לסרטי ילדים ונוער באמסטרדם באוקטובר. זה מגניב שאפשר להשתתף בפסטיבלי קולנוע בלי סרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully