וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להיות הארי פוטר?

דפנה

26.9.2006 / 10:15

לא התקבלתם להוגוורטס? בית הספר לקוסמים במבצר-שוני פותח את סמסטר הסתיו שלו בסוכות, ומציע לילדים מכל הארץ לבוא וללמוד קסמים

"בית ספר לקוסמים" חדש שהוקם במבצר שוני בסוכות, הוא מעין "קיטנה" יומית משוכללת, בה ילמדו הילדים קסמים, שיטות ניבוי, קריאה בטארוט, על גבישים ואבנים טובות, ויעברו מדיטציות ודימיון מודרך.

כל בוקר יפתח היום בטקס של הנהלת בית הספר, הכולל מבחני מיון בעזרת מגבעת קסומה, שבועת הקוסם, הכרזה על פרסים, הצגת קסמי היום, ושירת ההמנון.

צוות המורים מורכב מקוסמים, מכשפות, וקליוסטרו, מנהל בית הספר. הילדים יחולקו לשתי קבוצות. מתחילים בין הגילאים 5 עד 9, ומקצוענים בין הגילאים 9 ל-17.

ביום פעילות יתארחו חמש הצגות אורחות. "הוקוס צליל ופוקוס", מופע קסמים מוזיקלי, "המופע של רוני רוסו", מופע קסמים "מדהים", "קליוסטרונג", מופע טלפתיה וקריאת מחשבות, ובמת כשרונות צעירים בה הילדים עצמם יכשפו אחד את השני. טירוף!

מנהל המוסד קליוסטרו הקוסם

קליוסטרו הקוסם התחיל את דרכו כקוסם חובב, ולאחר כמה שנות פעילות חבר לנירה רבינוביץ ו'קישקתא' ויחד אתם הסתובב במופעים ברחבי הארץ, באותה תקופה נלקחה ההחלטה להיות קוסם מקצועי. במהלך שירותו הצבאי יצר קליוסטרו את תקן הקצ"ר- קוסם צבאי ראשי, וקיים מאות מופעים לפני חיילי צה"ל בכל הארץ, מאז ועד היום פעיל קליוסטרו בעולם הקסמים הישראלי, ועומד בראש צוות מיומן של שוליות וקוסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully