וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מפעל חיים לג'ולי אנדרוז

26.9.2006 / 10:40

השחקנית הוותיקה תקבל את הפרס מארגון שחקני המסך העולמי בינואר הקרוב

ג'ולי אנדרוז תקבל את פרס מפעל החיים בטקס פרסי ה-SAG שייערך בלוס אנג'לס ב-28 בינואר. "אנדרוז היא אישה מלאה בנדיבות, יצירתיות, אומץ, אלגנטיות וחוכמה. היא מכלילה ומתעלה על התפקידים החשובים שהיא יצרה. אנדרוז נראתה נרגשת מכך שחבריה השחקנים מעניקים לה פרס, אבל הכבוד הוא כולו שלנו", אמר אלן רוזנברג, נשיא SAG לסוכנויות הידיעות.

ג'ולי אנדרוז בת ה-70 התפרסמה כשגילמה את לייזה דוליטל בהפקה הבימתית המקורית של "גברתי הנאווה". היא זכתה באוסקר לשחקנית הטובה על תפקידה הראשון בקולנוע, כמרי פופינס, ב-1964, אבל ידועה ביותר בתור מריה פון טראפ ב"צלילי המוזיקה".

בין הזוכים בפרס בעבר היו שירלי טמפל, קלינט איסטווד, וג'יימס גארנר.

ג'ולי אנדרוז נולדה באנגליה, עברה לארצות הברית בעקבות הצלחת "גברתי הנאווה", אבל לבסוף היא הפסידה את התפקיד הראשי בסרט "גברתי הנאווה" לאודרי הפבורן, וקיבלה את התפקיד ב"מרי פופינס" כפיצוי. "מרי פופינס" ו"צלילי המוזיקה" יצרו לאנדרוז תדמית של ליידי נקיה, שהיא רצתה להפטר ממנה מאז. בשלב כלשהו היא גילמה תפקיד של טרנסג'נדר בהצגה ויקטור/ויקטוריה.

בשנת 1997, היא נאלצה לבטל כמה הופעות בברודווי, בעקבות בעיות בקול. ניתוח מינורי להסרת פוליפ ממיתרי הקול שלה גרם לנזק חמור בקולה. ב-2004 הקול שלה היה מספיק טוב בכדי לשיר שיר בסרט "יומני הנסיכה 2" של דיסני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully