וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול ולבן

אוהד קונום

26.9.2006 / 12:23

לרגל הטור האחרון, חוזר אוהד קונום אל כור מחצבתו, אל המולדת. סקסי ומרטיט באווירה ישראלית

איני זוכר מתי גיליתי את "עולם הסקס של ענת", אחד מפורטל הסקס הישראלים הוותיקים והטובים ביותר, אך הדבר אירע מזמן. מבין השנים הרבות שבהן אני גולש ברשת, יש יותר שנים בהן מצאו אותי מבקר שם מעת לעת, משנים שבהן לא עשיתי זאת. "עולם הסקס של ענת", או בכתובת ה-URL שלו, sex4free.co.il, אינו בדיוק אתר פורנו סטנדרטי. הוא מדיה שמתפרנסת מפרסום מודעות למוצרים ושירותים מיניים רבים ומגוונים, אגב קישוטם בהמון קדימונים, "חינמים", קישורים, מידע וחומר מערכתי משובח.

שורת התפריט העיקרי מאפשרת גישה לדף פורומים (משעמם בדרך כלל), חנות מקוונת (שיש בה מכל טוב), אינדקס אתרי פורנו (מקיף מאוד), דף סרטים בלתי מעניין במיוחד, דף עם פרופילים של כוכבות פורנו (מועטות) ודף עם כתבות מעניינות למדי, "חדשות פורנו" הוא נקרא. המאמר האחרון בדף זה, למשל, דן בלוח שנה פורנוגרפי לשנת 2007 שהחליטה להוציא כוכבת הפורנו טרה פטריק. למי שמעוניין, יש גם לינק לאתר שבו ניתן להזמין את לוח השנה, וכמובן גם גלריות של הפטריק במגוון תנוחות אופייניות.

דף תפריטים נוסף מוביל אל כ-20 דפים נוספים, שכל אחד מהם מכיל מאות קישורים אל גלריות ודפי קדימונים (יוצא מכלל זה הוא דף הסיפורים, שמכיל מעין חומר מערכתי). החלוקה היא לפי קטגוריות כגון: מפורסמות, חובבניות, גולשים, פטיש, מוזרים, לסביות, כוכבות פורנו... לא תמיד החלוקה הזו ברורה: שהדי במרומים, שנשגב מבינתי ההבדל בין "נערות שער", ו"פצצות", למשל. אבל, למי זה משנה? כוסיות הן כוסיות, וכן ירבו.

מי שמחפש קישורים לקווי היכרויות, קווים של שיחות סקס, וובקאמים ארוטיים בתשלום, אתרי Pay per view ובהם סרטים מקומיים וזרים לרוב, מוצרים ותכשירים להקטנת הכרס והגדלת הזין, מלכות סאדו בתשלום או סתם סטוץ לליל חורף קר, ימצא אותם כאן בשפע. אשר לי, ביקורי החוזרים והנשנים – חוזרים פחות בשנתיים-שלוש האחרונות, אני מודה – באתר, נבעו מהתגליות הנפלאות הרבות שזימן לי אוקיאנוס קדימונים זה. כאן, אם איני טועה, גיליתי לפני שנים אחדות את pissmops.com המצוין. כאן, אני משוכנע, התוודעתי ל-Kscans. בקיצור, היו לי כאן רגעים יפים, ויחסית מעט מאוד קישורים מתים. אף איני זוכר מעידה מכאן לתוך דף שלקה בווירוס.

כפורטל סקס, "עולם הסקס של ענת" אינו מושלם. הוא אף אינו בהכרח מותאם לטעמי האישי, אבל הוא שלנו, והצליח לפתות אותי פעמים רבות יותר מ"חפוז" ומתחרים אחרים שלו. ייתכן שהיה זה בשל ההקשרים המקומיים, החביבים תמיד: האותנטיות היחסית של דף ה"גולשים", האובססיה של חברי הפורומים השונים לגבי איתור עירום ישראלי ברשת, המבחר המגוון והיפה (יחסית לפורטל ממין זה) של סיפורים עבריים. אני פוקד פחות אתרים ישראלים מבעבר, אבל תמיד תהיה לי סימפטיה לענת ולעולם הסקס שלה, והוא עדיין מעמיד לי.

ציון: זיקפה מלאה
פורמטים: WMV
בתשלום: לא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully