וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב שליק עוזב

דפנה ארד

27.9.2006 / 10:37

מנכ"ל חברת התקליטים NMC סיים את תפקידו לאחר חמש וחצי שנים, פנינה אדרי, יו"ר דירקטוריון החברה, תחליף אותו בתפקידו

מנכ"ל חברת התקליטים הישראלית NMC, זאב שליק, סיים את תפקידו בחברה. סיום תפקידו של שליק יכנס לתוקף החל מה-30 בספטמבר, יום שבת הקרוב.

על פי הסכם העסקתו של שליק, הוא ימשיך לקבל שכר ותנאים נלווים עד לסוף חודש ינואר, 2007. בנוסף אישר דירקטוריון החברה הענקת בונוס של 170 אלף שקלים כמענק פרישה.

את שליק תחליף בתפקידו פנינה אדרי שתכהן כמנכ"לית, ודירקטורית בחברה. פנינה, היא אשתו של משה אדרי, שיחליף אותה ויהפוך ליו"ר הדירקטוריון. פנינה אדרי מכהנת גם כמנכ"לית בחברת גלובוס יונייטד. הכל נשאר במשפחה.

NMC עוסקת בהפצה ומכירה של דיסקים, קלטות וידאו, DVD וקסטות. ובנוסף, מבצעת הפקות מוסיקליות של אומנים מקומיים החתומים בחברה, תוך מימון תהליך ההפקה, הייצור, השיווק ובעלות על התוכן.

בנוסף מייבאת החברה תוכן מוסיקלי מחברות מוסיקה בחו"ל אותן מייצגת החברה בארץ, ומפעילה אתר אינטרנט שמאפשר הורדת שירים בתשלום.

בשנה האחרונה עברה NMC שינויים רבים במבנה החברה ובכוח אדם, העזיבה הבולטת ביותר היתה של חיים שמש. החברה אף הוציאה הודעה לבורסה שבה היא מבשרת על תהליכי התייעלות וקיצוץ עקב הירידה במכירות הדיסקים בחנויות התקליטים.

זאב שליק מתחיל רק כעת לתכנן את המשך דרכו

זאב שליק הגיב הבוקר לדבר סיום תפקידו: "השנים האחרונות היו מאוד מאתגרות, לא פשוטות, בהן עשינו הפכנו את החברה, מחברת תקליטים לחברת תוכן, והתאמנו את הגודל לשוק. אני שמח שזה מעגל שהושלם בהצלחה, כולל הרה-ארגונים למיניהם, השינויים והעברת החברה לרווח בתקופה בה קשה לעשות רווח ממוזיקה. "

שליק עדיין לא החליט לא פניו מועדות: " היתי שקוע בענייני החברה ולא היה לי זמן לעסוק בזה. אני בא מתחום ההי-טק, ואני רוצה להיות בסביבה הזו בין הטכנולוגיה לתוכן, ויש לי תוכניות גם לשתף פעולה עם בעלי המניות של NMC".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully