וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה בלי כוכב

פיני אסקל

4.10.2006 / 10:07

אלוהים לא מרחם על ילדי הגן, והטלוויזיה לא מרחמת על ינשופי הלילה. פיני אסקל ניסה להישאר ער אחרי חצות

לאנשי הלילה שבינינו, טלוויזיה זה לא פריים טיים. להפך. הפריים טיים מיועד למבוגרים, משועממים, חסרי חיים, או לזוגות שחיים כבר 15 שנה ביחד ואין להם כבר על מה לדבר חוץ מעל הטיול השנתי של הילדה או הניתוח להסרת תוספתן כפול של סבתא של גיסתו. העולם שאחרי אורן וייגנפלד שייך לצעירים, רווקים, 17-31. רציתי לפתוח לכם צוהר לעולם שכולו ינשופים בניסוי מיוחד שהחל מעט אחרי חצות במורד השלט ונגמר כמה דקות אחר כך במעלה השלט ומיד במיטה.

0:07 – ערוץ 3, טלנובלה בע"מ (ש.ח): טלי שרון נראית חצי-מסוממת, יושבת על ספה בסלון. סיגריה תקועה לה בזווית הפה. לפתע היא שומעת מישהו בדלת. "מי זה?", היא שואלת. "משלוח", הוא עונה. "איזה משלוח?", היא שואלת. "נו, זה אני", עונה עפר שכטר. טלי שרון פותחת את הדלת. סטופ! נו, באמת. הרי כשעפר ענה "משלוח" היה לו קול זהה ביחס לתשובה "נו, זה אני". פאק בתסריט. נקסט.

0:08 – ביפ ערוץ הצחוק, הרצועה (ש.ח): ששי קשת יושב נינוח מול עופר נבאחו. הוא מקבל כבוד של מלכים בדמות VTR של 11 שניות מ'פיק אפ'. סינק אחד קצר שלו, סינק וחצי של ברוריק, ונגמר. יונה אליאן הייתה מתאהבת בצ'ומפי לפני שהייתה פותחת את היונה פעמונה שלה מול ששי. בביפ הכי משתינים עליך בקשת. בצער בעלי חיים לא עונים אחרי חצות.

0:10 – אקסטרא הוט, דיוויד לטרמן: הוא קשיש זקן ולא מצחיק ומעורר רחמים. איפה קונאן אובריאן?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

0:10 – AXN ערוץ האקשן, סוכן סמוי: איש עם זקן מכוון אקדח לעבר איש בלי זקן. תחלופת מילים זריזה שלאחריה נשמע קול של אקדח. לא בום, לא טראח, פיו! עכשיו אני מבין למה כולם חשבו שאני קוקסינל עד גיל 7. קאובוי לא עושה פיו, בטח שלא סוכן סמוי.

0:11 – הוט בידור ישראלי, פירמה (ש.ח): ציפי פינס, אחת שתיראה כמו שוש עטרי אשכנזיה כשתהיה גדולה, פוגשת את אורנה בן-דור, אחת שתיראה כמו בט מידלר כשתהיה גדולה. אסתטיקה לא תהיה כאן, אבל עומק – אולי. פינס מזיינת את השכל על ניהול מאהבה. זה נשמע כמו חומוס עם ביצה בדוך. בן-דור מנסה להפיל את פינס בפח שטמנה לה ומדרבנת אותה לדבר על נשים בתעשייה. מלכודת של עיתונאית דרג ז' שלא עולה יפה. לה לה לה לה, לה לה לה (נעימת הנושא של הערוץ, שירו איתנו).

0:14 – ערוץ 8: מזפזפ הלאה. זה ניסוי, אני לא רוצה להיתקע. ערוץ 9 רוסי מדי בשבילי.

0:14 – ערוץ 10, לונדון וקירשנבאום (ש.ח): למה לי אקטואליה רכה באיחור של 5 שעות? אמנם שני גברים שמנים וחביבים, עם שלייקעס והכל, אבל באמא'שכם די. שיחה על ההימורים בארה"ב עם איזה דוקטור או פרופסור שמשמש ככדור שינה של סוסים. אנצור רק את התמונה הבאה: לירון לונדון יש שתי כוסות במקום אחת. מצחיק.

0:16 – הערוץ הראשון, כמו גם ערוצי הסרטים (ואין לי הוט בומביי), הם שכפול גנטי של פריימים טלוויזיונים שראיתי במקום כזה או אחר בראי ההיסטוריה.

0:17 – ערוץ 2, סקס אנד דה סיטי (ש.ח): בחורה חמודה ביקשה ממני להקליט לה לפני שבוע את הפרק. לא הייתי בבית, קורה. נתקלתי באיזה פרק בעונה השלישית. מושלם. הסיבה שסטרייטים עוד יכולים להבין נשים או הומואים היא קארי ברדשאו. והנה פרק באמת אחד ויחיד במושלמותו: מירנדה וסטיב ביחד, קארי ואיידן ביחד, שארלוט מקבלת זין. אושר.

0:21 – מקץ 4 דקות וזפזופ אחד למעלה, פרומו לצחי בוקששתר. מה מסקנות? מה פאנץ' ליין? עכשיו לילה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully