וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטר וטופז מתבכיינים

אבי ביטר התארח אתמול אצל דודו טופז. השניים תקפו את התקשורת. לפחות לאחד מהם יצאה מזה פרנסה

אבי ביטר יגיש תכנית לילית ברדיו 91 FM, כך סוכם היום (ה') בין ביטר לבין הנהלת הרדיו. ביטר יגיש תוכנית מדי יום ראשון בין 23:00 ל-2 לפנות בוקר. בתוכנית שתקרא "סיפור חיי" ישוחח ביטר עם מאזינים על סיפור חייהם וייעץ להם בפתרון בעיות.

אמש אחרי תוכניתו של דודו טופז "הכל עשר" בא השתתף ביטר צלצל הבעלים של רדיו 91 FM דוד בן בסט לביטר והציע לו להגיש תוכנית. היום בצהרים נפגשו ביטר ואבי בן בסט מנהל התחנה וחתמו על החוזה.

אמש בתוכניתו "הכל עשר" החליט דודו טופז ל"הציל" את ביטר שהאשים את התקשורת שהרסה אותו. ביטר טען בתוקף כי מהיום שפורסמו חשדות נגדו על כך שהוא מועל בכספים חייו נהרסו ומאז לא מזמינים אותו יותר להופעות.

טופז פתח את מסע ה"הצלה" באמצעות טלמסר וביקש מהאנשים לצלצל להזמין את ביטר להופעות. טופז לביטר שהוא לא רוצה להשוות בין הסיפור האישים של שניהם אבל גם הוא סובל מהיחס של התקשורת, וגם עליו כותבים הרבה דברים וכי התקשורת ממהרת להכתים אנשים.

טופז סיפר על הפרסומים לפיהם היה חשוד בהטרדה מינית, ולסיום פנה לצופים בבית ואמר "חשוב שתדעו העיתונים הם כלים מסחריים בעלי אינטרסים".

אבי ביטר והנהלת 91FM אישרו את הדברים. ביטר אמר בתגובה: קשה לי נורא, כבר שנתיים אני בדיכאון. מאז שתפסו אותי עם דולרים התקשורת חוגגת עלי. ובכלל הדולרים הם אמיתיים ולא מזויפים כמו שפורסם. אני לא אנסתי ולא גנבתי אני בן 40 ואין לי תיק במשטרה.

יואב גרוס המנהל האישי של דודו טופז מוסר בשמו: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully