וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק

עומר בכר

8.10.2006 / 10:16

הוא יצא למסע שהוא לא ידע איך הוא ישוב ממנו. הוא עדיין לא חזר. אשתו של עומר בכר מחכה, אבל הוא בטריילרים

ספרטקוס אמק

אחד הסרטים הכי מגניבים של השנה שעברה היה ללא ספק "סין סיטי". השילוב הנהדר של החזות האפלולית, הסיפורים הגרוטסקים וצוות השחקנים המרשים, היה רק יריית הפתיחה לסרטים בסגנון, ומאז הספקנו לראות את "באטמן מתחיל" - שהחזיר את הגיבור המכונף לאפלה, "רנסאנס" - פילם נואר עתידני שעולה בקרוב לאקרנים, ועוד סרטים שמוכיחים שבהוליווד הבינו שסרטי קומיקס הם לא לילדים בלבד.

בסרט החדש "300", שמבוסס אף הוא, כמו סין סיטי, על סיפור מאת אמן הנובלה הגראפית פרנק מילר, מובא סיפורם של 300 לוחמי ספרטה שנותרו לבדם במלחמה כנגד כל צבא פרס, ועמדו בקרב בצורה מעוררת יראה והערצה שאיחדה מאחוריה את שאר יוון.

הטריילר מתחיל בכתובית הירוקה והמרגיעה של איגוד הקולנוע האמריקני, שמסווגת את הסרט כ- R, כלומר מוגבל לילדים מעל גיל 17 בשל תכנים אלימים וסצנות עירום. זה אומר שפרנק מילר, חוזר לעיר החטאים, ואפשר לנשום לרווחה. בנוסף, את הסרט ביים זאק שניידר, במאי הגירסה החדשה של "שחר המתים", שהצליח על אף התחזיות להיות סרט אימה מוצלח למדי לא מעט בזכות הבימוי. נקווה שהוא ידע לשים את ההומור בצד הפעם ולפנות מקום לקטל חסר רחמים.

בטריילר יש תמונות רבות של מנהיג הספרטנים חסר הרחמים שצועק הרבה והורג עוד יותר, וברקע מוזיקת רוק כבד שמכניסה אותנו לאווירת הקרב. תמונות של ילד קטן שמופיעות מדי פעם בטריילר מעלות את השאלה מיהו אותו ילד: האם זהו המנהיג הספרטני, שבסרט נוכל לראות את הפיכתו למצביא דגול, או שמא הוא חלק מעלילת משנה?

זה הסרט לקחת אליו את לוחמינו בתרבות יום א'.

ציון טריילר: ספרטקיולרי

קהל יעד: אוכלי בשר, פאשיסטים, סאדיסטים וסתם אנשים בעלי מוח מעוות.

אין הנמר

כמו הקאמבקים החוזרים ונשנים של מייקל ג'ורדן, סילבסטר סטלון עושה את אותה הטעות ומעלה מהאוב לסיבוב נוסף בזירה את רוקי, בצעד מביש ולא חכם במיוחד. הסרט, השישי במספר אם אינני טועה, מנסה כמובן להחזיר את הדמות הנערצת לסיבוב נוסף ואחרון (כך תמיד אומרים) שיוכיח אחת ולתמיד, כמו שאומר התוכי הערס של בזק, "מי מספר 1".

הטריילר מתחיל בקיטש הרגיל, ופונה לרגש החמים שמתעורר בכל ילידי הסבנטיז-אייטיז עם המנגינה האלמותית של הסדרה. לאחר מכן, מבזק חדשות ספורט מדווח על תוכנת מחשב חדשה שמשקללת את נתוניהם של מתאגרפים מכל הזמנים, ובקרב ענקים וירטואלי בין האלוף הנוכחי לרוקי בלבואה, ידו של רוקי הייתה על העליונה. הדיווח מעורר עניין רב, ולרוקי מוצע הרבה כסף בכדי להשתתף בקרב.

הקריין מלבה את הדרמטיזציה באומרו שהאנדרדוג הגדול של זמננו שב לסיבוב אחרון. ברקע רואים תמונות מוכרות של רוקי רץ בשלג על אותן מדרגות מפורסמות ומתאגרף בנתחי בשר קפוא. צוות השחקנים נשאר אף הוא זהה לסרט המקורי ורק מכנסי הדגל האמריקאי של אפולו קריד נפקדות מרוקי בקרב האחרון.

עצוב להזדקן, ויש בי הרבה חמלה כלפי סטלון. ניסיון ההיאחזות בנעורים עוד היה נסלח כשהוא הנחה את הריאליטי-אגרוף "המתמודד", אבל הפקת סרט נוסף של רוקי, לאחר הסרט החמישי שהיה מיותר אף הוא והיה אמור לסתום את הגולל מעל סוס ההרבעה האיטלקי, כבר ממש מוגזם.

ארנולד שוורצנגר פרש והפך למושל קליפורניה, אולי פילדלפיה מחפשת ראש עיר.

ציון טריילר: ניסיון נואש ודי מביך לרגש.

קהל יעד: אנשים שמוכנים לתת לו צ'אנס אחרון וחברי להקת Survivor שנזכרים בימים היפים.

רה-ארגון

בסרט פנטזיה חדש בשם "אראגון", שייצא בכריסמס הקרוב, חוזים בעולם קדום שנשלט על ידי שליט אכזר. לוחם צעיר בעל הכוחות לשלוט בדרקון היחיד בעולם נשלח להגן על בני עמו ולהחזיר להם את החופש.

האמת היא, שלא הייתי מתעכב על טריילר כזה כיוון שהוא לא הולך להיות סרט משפיע או מומלץ בעיני: אבל הדמיון שמעורר הטריילר לסדרת שר הטבעות מטריד מאוד. עוד לא התקררה אש מורדור וכבר הפיקו סרט פנטזיה חדש על מלחמת עמים ועל חורבן קרב? ושלא לדבר בכלל על הדמיון בשמות הגיבורים- אראגון ואראגורן. השיא בטריילר היא הכתובית שמודיעה שזהו החלק הראשון בטרילוגיה. מי הגאון שחשב שזהו רעיון טוב?

ציון טריילר: כמו לראות גירסת חיקוי הולמרק לדבר האמיתי.

קהל יעד: מי שלא קיבל מספיק הוביטים לפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully