וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו סלבס ואתם לא: הניכור של טקס "פרסי האופנה"

פיני אסקל

8.10.2006 / 11:22

"פרסי האופנה" נראה כמו ערוץ 2 בימים הניסיוניים שלו. פיני אסקל צפה בפאסון נרמס תחת עקב סטילטו

יב"ז מקריאה יפה מהטלפרומפטר את המילה "בפרס". היא הוגה נכון – חיריק, פ' רפה וחיוך. מעצבי האופנה והטאלנטים הצמודים נכנסים, מואה מואה, נעמדים במרכז הבמה, מואה מואה, חיוכים, ליקוקים, אהבה, מואה מואה. כשמיכל זוארץ נכנסת זה כבר מואה מואה מואה מואה. נדמה שהגענו לבת מצווה של יב"ז – יעל בר זוהר, אגב – אבל לא, רק כמעט: אתם ב"פרסי האופנה" של ערוץ 2. נשיקות, חיבוקים, תחושת אל תתקרבו אלינו, אנחנו סלבס ואתם לא, לעולם לא תבינו את המושג "סלב לסלב סלב".

מיד אחר-כך, בטקס הצגת המתמודדים, היא מקריאה אחד אחרי השני את הטייטל של כל טאלנט: "היא שחקנית, היא דוגמנית, היא מגישה בלה בלה בלה", בלי הומור בלי תחכום, בלי איזה לינק מייחד עבור התוכנית הספציפית שלהם. אנחנו מקבלים גם קצת מאחורי הקלעים. כמו כל אחוריים, גם באחורי הקלעים יש תחושה שהם גדולים מדי על המתמודדים. בניגוד ללכלוכים של ריאליטי אחרים, כאן כולם מואה מואה, מואה מואה. שעמום חסר מעוף. יב"ז מסבירה את הייחודיות של התוכנית – אין smsים, אין מודחים, כולם נשארים עד הסוף, אבל יהיה מותח. את שני הגורמים העיקריים שיוצרים מתח בריאליטי לקחו לנו, אז מה נשאר?

מסכנה יב"ז. תמיד נופלת על הטקסים המשמימים, התוכניות הכושלות, כאילו נמאס לה להיות כוכבת הכלום של ישראל והיא רוצה בכוח שנעיף אותה כבר מהמסך הקטן. בניגוד לבחירת המנחה, דווקא בבחירת השופטים נראה שנעשתה עבודה יפה – דורין אטיאס מפוצצת את הבלון שנקרא נינט טייב ואף נכנסת קלות ביהודה לוי. גדעון אוברזון מדבר בשפה פשוטה, מסביר את עצמו בצורה מדויקת ועממית ומהווה הפתעה נעימה. טובהל'ה היא טובהל'ה לטוב ולרע – היא תספק שערוריות לטובת יחסי הציבור ותדבר על עצמה בצורה מעוררת גועל.

האווירה ב"פרסי האופנה", לוקחת את ערוץ 2 לימים הניסיוניים שלו, בה אף אחד לא ידע להתנהג מול המצלמה הבתולית. "תמסרי ד"ש בבית", מלקקת יב"ז לבת של טובהל'ה כאילו מעולם לא נרמס המושג פאסון. צר לי, אבל לא לשם כך התכנסנו כאן. אמנם יש רצון אמיתי ליצור כאן תוכנית אופנה עם באזז, אבל זה נראה כל כך רע כשנשארים עם יבאזז. תשאירו לי את FTV, יש שם אחלה מוזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully