וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סקורסזה שובר שיא

9.10.2006 / 12:30

סרטו החדש של הבמאי, "השתולים", גרף 27 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו - פסגת הרווחים של סקורסזה

סאגת הפשע של מרטין סקורסזה, "The Departed", גרפה בסופ"ש הבכורה שלה 27 מיליון דולר, כך על פי דיווחי האולפנים. בדרך לפסגת מצעד הסרטים האמריקאי, סקורסזה הצליח לעקוף את הפריקוול "המנסרים מטקסס: ההתחלה" (""The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning). הסרט, שייקרא בארץ "השתולים", ייצא לאקרנים ב-30 בנובמבר.

רווחי הפתיחה הם שיא אישי עבור הבמאי. עד כה ניצב סרטו "פסגת הפחד" בראש הטבלה האישית שלו – הסרט, שיצא ב-1991, הרוויח בבכורתו 10.3 מיליון דולר. סרטיו של סקורסזה מופצים בדרך כלל במספר מצומצם של תיאטראות, ובהדרגה זולגים אל אולמות קולנוע נוספים, אך אולפני וורנר, מפיקי " The Departed", החליטו להוציא אותו בתפוצה רחבה הפעם, ב-3,017 אולמות.

בסרט משחקים לאונרדו דיקפריו, מאט דיימון וג'ק ניקולסון, והאולפנים מצביעים על הקאסט המכובד כפקטור עיקרי בהצלחתו המסחרית המיידית של הסרט. העלילה רוויית הדם עוסקת בכנופיית פשע ובחפרפרות שחודרות למשטרת בוסטון.

"המנסרים מטקסס", של אולפני ניו-ליין סינמה, בוחן את תולדותיו של הרוצח Leatherface ומשפחתו הקניבלית, בפרק נוסף בסדרת הסרטים המשועתקת לעייפה. הסרט הרוויח 19.15 מיליון דולר בסופש הראשון להקרנתו; תקציב הסרט היה 16 מיליון דולר בלבד.

הסרט "Open Season" ("חברים על הכוונת" - יצא בסוף השבוע למסכי ישראל), שהגיע בשבוע שעבר למקום הראשון, התייצב השבוע במקום השלישי, עם 16 מיליון דולר בסופש זה בלבד. סרטה החדש של ג'סיקה סימפסון, עם זאת, " Employee of the Month", הגיע רק למקום הרביעי, עם 11.8 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully