וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סטיוארט לא ירוץ לנשיאות

דפנה ארד

9.10.2006 / 16:50

מגיש הטלוויזיה הפופולארי הכחיש את השמועות שלסטיבן קולברט ולו יש שאיפות להשתלט על המעצמה החזקה בעולם

כבר שבע שנים ש[[ג'ון סטיוארט]] מגיש את הדיילי שואו שלו בקומדי סנטרל. כבר שנה שסטיבן קולבר, שעזב את משרת הכתב לענייני כל דבר אצל סטיוארט, מגיש את "דו"ח קולברט" באותו ערוץ. לא חושבים שזה מספיק ניסיון כדי להנהיג את העולם החופשי?

הכל החל מחולצות טי-שירט שהציעו להריץ את קולברט וסטיוארט לנשיאות ארצות הברית ב-2008. החולצות הפכו כל כך פופולאריות, והשמועות רחשו וגעשו, עד שסטיוארט נאלץ להכחיש ולהסביר לעיתונות שהכל נונסנס.

בפסטיבל "ניו יורקר" אמר סטיוארט כי "הטי שירטים הללו הם סימן ממשי לכמה אנשים לא מרוצים מהמצב במדינה, וכמה הם מתביישים בממשלה שלהם".

בתגובה לטענה שאולי אנשים אשכרה חושבים שהתוכנית "הדיילי שואו" היא תוכנית חדשות אמיתית, הוא אמר: "אין סיכוי שאנשים יחשבו שאלה חדשות אמיתיות. תאמינו לי, ראיתי את התוכנית, זה פשוט לא יכול להיות."

אז יכול היה להיות לארצות הברית נשיא אינטליגנט ומצחיק, אבל הם יכולים להמשיך לחלום וללבוש חולצות טיפשיות. סיפור שכזה, בו קומיקאי פוליטי מחליט לצאת מהטלוויזיה ולעבור לקלפי, מתואר בסרט החדש של רובין וויליאמס "Man of the year" בו מגלם וויליאמס מנחה בסגנון סטיוארט שרץ ואף זוכה בנשיאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully