וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביץ' השמירה של הדמוקרטיה

אליאב לילטי

10.10.2006 / 11:24

איך פוליטקאים נראים במיטה? אליאב לילטי דורש שקיפות מלאה לכל מעללי המין של נבחרינו. זכות הציבור לדעת

מעודי לא הייתי עם פוליטיקאית. כיצד מזדיינים פוליטיקאים? האם הם מרשים לעצמם להיות קינקים? ואם מישהו יתפוס אותם? ומה אם מישהו יספר? יש להם תדמית ציבורית, הרי זה חמור מאוד. כל מה שאנו יודעים על סקס הוא מעדות שמיעה, ודומני שהדבר חשוב מכדי שנשאיר זאת ליד הדמיון. עניין סדיקת התדמית בזמן קיום יחסי מין הוא חשוב מעין כמוהו.

מדוע אין גנזך, ארכיון המתעד את הפעולות הסקסואליות של נבחרינו? זכות הציבור לדעת ולהכיר את כל מעללי המין של שלוחיו. עם מי הם עושים זאת? כמה פעמים? האם הם עושים זאת על פי הפרוטוקול? האם יש פיקוח של מבקר המדינה? האם יש חובה על נבחרי הציבור להגיע למינימום התייחדויות או אביונות בכל מושב כנסת? מי דואג להם בפגרה?

נחוצה לנו שקיפות. נחוץ לנו לדעת שנבחרינו מתפקדים היטב גם במישור הזה ואינם נקלעים למשבר. זכותנו כאזרחים להיות מדווחים על חיי המין של מנהיגינו, לוודא שבאו על סיפוקם, לוודא שהמדינה דואגת לנבחריה. לא ייתכן שמחסורם לא יסופק. לא ייתכן שהחלטות נועזות והירואיות כגון יציאה למלחמה או העלאת מיסים ינבעו ממחסור במין או חוסר סיפוק זמני או קבוע.

איננו רוצים לקום בוקר אחד ולגלות שאפשר היה למנוע את חטיפת החיילים בגבול הלבנון לו רק האדם הנכון היה מגיע לסיפוקו. אי אפשר שנושאים הרי גורל כגון קבלת כתב אמנה של שגריר חדש, בניית תקציב המדינה, בניית תכניות חומש, התמודדות עם הגרעין האירני או אפילו התמודדות פעוטה עם הקסאם העזתי, אי אפשר שהנושאים הללו יהיו תלויים בטוב ליבה של עובדת זו או אחרת, של מזכירת לשכה זו או אחרת, של רעיה קפוצת מבט, רחמנא ליצלן.

ייתכן שהפתרון שאני מציע אינו פופולרי אך אי אפשר שלבושה הנועז של מחלקת תה באחת ממחלקות האוצר ימנע שחרור כספים עבור הדרום. לא ייתכן שהימ"חים יישארו ריקים בגלל תיסכול מיני גובר והולך של הממונים על העורף: יש להתיר לנבחרינו חופש פעולה מיני מוחלט בכל זמן וובכל מקום. כפי שלימדו אותנו שאנשי משטרה לא שותים בתפקיד, מעתה אימרו: לנבחרינו מותר סקס בתפקיד. יש להתיר להם פעילות מינית עם כל מי שיחפצו. לא נחוצה לנו וועדת ווינוגרד: נחוצה לנו וועדה לבדיקת התיפקוד המיני של נבחרינו, הבו לנו הסברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully