וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורגן ספרלוק מצלם סרט בארץ

דפנה ארד

10.10.2006 / 11:57

במאי הסרט "לאכול בגדול" הגיע לארץ ביום ראשון מירדן, והצטלם, לפי עדויות, עם דגל ישראל על התחת שלו

מורגן ספרלוק, הבמאי השערורייתי של "לאכול בגדול" ושאר דוקומנטים, מבקר בימים אלה בארץ מלווה במצלמת וידאו. ספרלוק אוסף חומרים שונים מהרפתקאותיו בעולם, אך אינו מוכן לספר על איזה סרט הוא עובד, ואיך ייקרא.

לחופי ים המלח הישראליים הגיע ספרלוק ישירות מירדן. כמו כל תייר מתלהב הוא נמרח בבוץ והצטלם במקום הנמוך בעולם, אבל עם טוויסט.

דינה דגן, ממסעדת ביאנקיני, אירחה את ספרלוק בסגנון מרוקני (למרות שמה שבאמת בא לו לאכול זה ביג-מק). במו עיניה ראתה את ספרלוק מצלם חומרים על החוף: "הוא הצטלם עם דגל ישראל על הטוסיק שלו, משהו מדהים! הוא פתח את הידיים כאילו שהוא צלוב, ועל הטוסיק שלו היה דגל ישראל" היא סיפרה הבוקר. "ישבנו ופטפטנו והוא אמר שהוא מאוד אהב את ישראל ואת ים המלח, ושהוא רוצה לבוא לעשות חופשה ארוכה יותר."

ספרלוק נסע משם לעיר הבירה ירושלים, חמוש במצלמה, וביום חמישי הוא יטוס בחזרה לניו יורק.

מורגן ספרלוק לא פראייר

מורגן ספרלוק התפרסם בעקבות הסרט "לאכול בגדול", בו הוא תיעד עצמו אוכל במשך חודש רק במקדונלדס. את התפריט הלא-מזין שלהם הוא בלע לארוחת בוקר, צהריים וערב, עם 'הגדלות' של צ'יפס וקולה. האבסה זו גרמה לו לעלות במשקל, כולסטרול גבוה, בחילות, כאבי ראש וכבד מדושן, התמכרות מסוכנת להמבורגרים ולאימפוטנציה.

בעקבות הסרט מקדונלדס עשו שינוי תדמיתי והפכו ל"ירוקים" ו"מזינים". החברה התחילה לעודד אורח חיים מאוזן, ולספר מה מכילה כל מנה, ועברו לשמן קנולה. מעניין איך ישראל תוצג בסרט של ספרלוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully