וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין הוקינס עזב את הדארקנס

דפנה ארד

12.10.2006 / 12:46

הזמר שקולו יכול לזמן כלבים ממרחקים התוודה שהפך לנרקומן בעקבות חיי הרוק'נ'רול והחליט לפרוש כחלק מתכנית הגמילה שלו

הזמר ג'סטין הוקינס בן ה-31 עוזב את להקת הדארקנס. בראיון חושפני מאוד לשון המילטון מעיתון "סאן" הבריטי הוא ספר שבשלוש השנים האחרונות בזבז 150 אלף ליש"ט על קוקאין.

בקיץ האחרון הלהקה נכנסה למשבר כשהאלבום השני שלהם הגיע רק למקום ה-11 במצעדים בבריטניה, וכבר אז השתעשע ג'סטין ברעיון לנטוש את הדארקנס, ואפילו הקליט שיר בלעדיהם שהגיע למקום השישי במצעדים. אבל הלהקה יצאה לסיבוב הופעות לקידום האלבום, דבר שהחמיר את ההתמכרות של הסולן.

באוגוסט האחרון הוא החליט לעזוב את סיבוב ההופעות, שבדיוק הגיע לדנמרק, ולהתאשפז במכון גמילה. במהלך הגמילה החליט לעזוב את הלהקה אותה הקים עם אחיו דן ועם חברו הטוב ביותר, אד גרהאם.

חברי הלהקה הנטושים כתבו בפורום של הלהקה: "אנחנו עדיין בשוק טוטאלי ולא יכולים בשלב זה לספר מה יקרה בהמשך, ברגע שנדע מה לעשות נעדכן אתכם"

הלהקה תנסה להמשיך בפעילותה בלעדיו, למרות שהוא בעצם הלהקה, והקול הגבוה-גבוה שלו מזוהה איתה. את מקומו כזמר ימלא זמנית נגן הבס ריצ'י אדווארדס. "אמנם לא נעים לי מחברי ללהקה, זה חתיכת מהפך בשבילהם אבל הגיע הזמן שלי להמשיך הלאה. הגמילה שלי תפגע אם אני אשאר בלהקה. למרות שאני לא מאשים אותה בהתמכרות שלי אבל אני מכור. יש אנשים שיכולים להיות בלהקות ולהשאר נקיים – אני לא אחד מהם. בהמשך אני אוציא אלבום סולו, ורוצה להכנס לתעשיית הסרטים, אבל כל זה יקרה בעתיד הרחוק."

ההתמכרות נבעה מהצלחת הלהקה

ג'סטין חשף שהוא התחיל להסניף קוקאין לאחר צאת הסינגל הראשון של הדארקנס, "I Believe In A Thing Called Love" שהגיע למקום השני בmtv2. ככל שהלהקה הצליחה, כך הוא התמכר.

ג'סטין הודה: "הגעתי לתחתית. 150,000 הליש"ט שבזבזתי על קוקאין בשלוש השנים האחרונות הוא סכום מפחיד. צרכתי 5 גרם ביום, וזה עלה לי אלף ליש"ט ויותר בחודש.

"נשארתי ער במשך ארבעה ימים ברציפות על קוקאין ואלכוהול, הפכתי לאדם הפכפך, תוקפני, ובכלליות טיפוס שלא נעים להיות בסביבתו. מהשנים האחרונות יש לי המון בלקאאוטים, והתרחשויות שאינני זוכר. אני לא יכול להצביע על הכמויות של וודקה שתיתי, במהלך ימים שלמים בסיבובי ההופעות של הלהקה בעולם. ההתמכרות השפיעה על חיי בצורה המהותית ביותר, גם על יחסי עם הדארקנס, וגם על הקשר שלי עם חברה שלי, סו". סיפר ל"סאן".

ג'סטין הגיע לשפל המדרגה

"כל החלטה קטנה שלי הושפעה מההתמכרות. סדר היום שלי אורגן כדי לאפשר לי לקחת את המנה. דרשתי שאנחנו נעלה ראשונים בטקסי חלוקות פרסים כדי שהם לא יפריעו לי עם שגרת ההשתכרויות וההתמסטלויות שלי. אני מרגיש כאילו שאיבדתי שלוש שנים מחיי. הייתי על הפנים. זה דפק לי את האף, ואת הרגלי האכילה שלי; היו ימים בהם לא הכנסתי דבר לפה שלי, ובימים אחרים אכלתי בלי הפסקה. "

ההתמכרות של ג'סטין היתה כה חמורה עד שכל מה שעניין אותו היתה המנה הבאה.
"בהתחלה היה כיף, הופענו עם להקות מדהימות כמו "דף לפארד" וכל חלומותיי התגשמו. טסנו במטוסים פרטיים, והתארחנו במלונות פאר, קניתי בגדי מעצבים וגיטרות יוקרתיות, והיינו המופע הראשי בפסטיבל רידינג. אבל אף פעם לא יכולנו פשוט להרגע ולהנות מהתהילה. הכל קרה כל כך מהר. ולא הצלחתי להתמודד עם הדברים כמו שתארתי לעצמי".

"באיזשהו שלב הייתי מסניף בזמן ההופעה. היתי יורד מהבמה בין השירים, ועושה שורה. הדבר היחיד שגרם לי להפסיק היה כשהייתי מאבד את ההכרה."

"באיזשהו שלב התחלתי לדמיין שאני שומע קולות, חשבתי שאבא שלי מדבר אלי והוא לא היה שם. הזיתי. החלטתי להרשם למכון גמילה, וחשבתי שאני אכנס, אעשה סיבוב ואצא, אבל ברגע שנכנסתי למכון פריורי לגמילה נשברתי.

הצטרפתי לחודש של טיפול שהיה מתיש. אני רוצה לעזור לאנשים שמגיעים למצב שבו הייתי, הייתי רוצה אפילו לעבוד שם כיועץ" אמר בראיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully