וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הטינה 2 במקום ה-1

וואלה! תרבות

16.10.2006 / 17:23

המשכון האימה יצא ביום שישי ה-13 והתייצב בראש רשימת שוברי הקופות בארה"ב. סקורסזה מתפנה למקום שני ורובין וויליאמס שלישי

כנראה שיום שישי ה-13 הוא זמן מצויין להקרין בו סרטי אימה. הסרט "הטינה 2" של טקשי שמיזו, שהופק בתקציב הצנוע של 20 מיליון דולר וייצא אצלנו בסוף השבוע הקרוב, נכנס למקום הראשון בסוף השבוע האחרון, בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית, עם הכנסות של 22 מיליון דולרים.

חלק מהמבקרים בארצות הברית טוענים שהסרט הצליח להגיע למקום הראשון בגלל שלא הוקרן בפניהם מראש. מכיוון שברגע שהם צפו בו, הוא נקטל.

כנראה שקהל צופי הטלוויזיה של הסדרה "ג'ואן מארקדיה" בא בהמוניו כדי לראות את כוכבת הסדרה, אמבר טמבלין על מסך גדול. הסרט הראשון בסדרה הכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 39.1 מיליון דולרים. זהו הסרט ה-12 של סוני שהגיע למקום הראשון השנה.

במקום השני בטבלה, סרטו של מרטין סקורסזה, "השתולים" בכיכובם של ג'ק ניקולסון, מאט דיימון ולאונרדו דיקפריו, שהכניס 18.6 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו. הסרט לא ירד בהרבה מהכנסותיו בסוף השבוע הראשון, אז כדאי שתתרגלו לראות אותו ברשימה. במקום השלישי נכנסה הקומדיה הפוליטית החדשה "איש השנה", "Man Of the Year”, בכיכובו של רובין וויליאמס, המשחק קומיקאי שנבחר לנשיא ארצות הברית. הסרט שנכתב על ידי בארי לוינסון, הכניס 12.5 מיליון דולרים.

המנסרים בירידה, אסתר המלכה בעליה

במקום הרביעי בטבלה בסוף השבוע הזה, סרט האנימציה Open Season”", אותו מדובבים אשטון קוצ'ר ומרטין לורנס, עם הכנסות של 11 מיליון דולרים (אך עם הכי הרבה מסכים לרוחב היבשת), ובמקום החמישי עוד סרט אימה, The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning, שמאבד הכי הרבה הכנסות מול שבוע שעבר.

בסוכניות הידיעות דווח כי ההכנסות של עשרת הסרטים הראשונים בטבלה הגיעו ל-100.8 מיליון דולר.

ושימו לב למקום התשיעי בטבלה: "One night with the king", המציג לא פחות מאשר את את סיפורה של אסתר המלכה. הסרט הכניס 4.3 מיליון דולר, ומככבים בו שחקנים אלמונים למדי, מלבד שני הקליברים הוותיקים עומר שריף ופיטר אוטול. ההסבר להצלחה: שיווק ממוקד לקהל נוצרי חובב תנ"ך, כלומר אותם הילבילי'ז פעורים שנהרו אחרי הפסיון של ישו ומל גיבסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully