וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיים את הגראנג' הערב בסאבליים

דפנה ארד

19.10.2006 / 10:11

להקת " Beggar's Change" תנגן גראנג' מקורי באנגלית במועדון החדש ברחוב סלמה בתל אביב. כאילו לא הסתיימו הניינטיז

להקת הגראנג' Beggar's Change הוקמה לפני שלוש שנים על ידי המתופף אור ברנע - בנו של [[אהר'לה ברנע]], וכתב התרבות של וויינט , שחבר לגיטריסט אורן אללוף, לגיטריסט המוביל יונתן בירנבאום ((אחיינו של [[יעקב גלעד]]), ולנעמה אבירם - אין קשר למני - היא הבסיסטית.

ברנע מספר: "כבר כמה חודשים שאנחנו עובדים על EP שיכלול שישה שירים באנגלית. אורן כותב את הטקסטים ורוב המוזיקה היא של יהונתן. הטקסטים בקו אחיד, דכאוני אך אופטימי. ב[[גראנג']] יש הרבה שירים עצובים שמנסים לעודד. אורן לא תמיד משתמש במילים של גראנג', אלא בשפה יותר אפלה וקשה לעיכול. בקיצור, מדובר במוזיקה כבדה."

בניגוד ללהקות ישראליות אחרות שמקליטות שירים באנגלית, ל- Beggar's Change אין שאיפות אימפריאליסטיות: "אני אישית לא מתחבר ללהקה שמקליטה, מופיעה קצת בארץ ומיד יוצאת לסיבובי הופעות בחו"ל. כמובן שנשמח להופיע בחו"ל פעם, חשוב לנו כמובן לרכוש לעצמנו קהל ישראלי, כי אנחנו קודם כל ישראלים. חשוב לנו להגיע לתוצאות הטובות ביותר לפני שנחשוב על להופיע לחו"ל."

הערב במועדון החדש סאבליים, ברחוב סלמה 53 בתל-אביב, הלהקה תנגן עשרה שירים, שניים מהם חדשים. "יהיה הרבה רעש" הם מבטיחים. "גם אם אנשים לא נהנים בהופעה, אז הרבה פעמים אומרים שהניינטיז נורא נורא בולטות במוזיקה, ומבחינתי זה כיף כי אני מעריץ של התקופה הזאת." אמר ברנע הבוקר. הכניסה למועדון תהיה, כמדי ערב, חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully